وضعیت اقتصادی در حال تثبیت است

کد خبر: 859169

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت اقتصادی نسبت به ١٠ روز گذشته، تثبیت شده و ما از مشکلات و بحران‌ها براحتی عبور خواهیم کرد.

وضعیت اقتصادی در حال تثبیت است
ایرنا: 'حیدرعلی عابدی' سه شنبه شب در نشست خبری هفتمین نمایشگاه تخصصی لوازم آرایشی و بهداشتی با اشاره به برنامه دولت در تامین کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم افزود: دولت مصمم است که کلیه کالا‌های اساسی و مورد نیاز جامعه را با ارز ٤٢٠٠ تومانی تامین کند.
وی اضافه کرد: تصمیم دولت و مجلس تصمیم نظام است ضمن اینکه تصمیم نظام بر این است تا مسائل در راستای رونق و اقتصاد مقاومتی پیش برود.
او با بیان اینکه مشکلات ناشی از هجوم رفتاری یک روزه حل نمی‌شود گفت: حل این مشکلات نیازمند زمان و فرآیند کوتاه و میان مدت است.
عابدی با اشاره به واردات تجهیزات پزشکی و دارویی گفت: سازمان غذا و دارو برای جلوگیری از دپوی کالا‌های وارداتی و توزیع سریع این کالا ها، آمادگی کامل دارد.
وی بیان کرد: دولت برنامه ریزی‌هایی در خصوص لوازم بهداشتی دارد که بر اساس آن این لوازم و سایر اقلام مرتبط با کمترین نوسان قیمت تهیه و عرضه شود.
به گزارش ایرنا، ششمین نمایشگاه تخصصی سلامت، ورزش، تغذیه و خدمات وابسته و هفتمین نمایشگاه تخصصی آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست و مو، روز‌های ۲۳ تا ۲۶ مرداد امسال از ساعات ۱۷ تا ۲۳ آماده بازدید عموم است.
این نمایشگاه در فضایی بالغ بر یکهزار و ۶۰۰ مترمربع برگزار شده است و فعالان حوزه‌های مرتبط از استان‌های تهران، اصفهان و یزد در آن حضور دارند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها