ضرورت جراحی بزرگ در وزارت کار

کد خبر: 887469

رئیس کانون انجمن های صنفی کارفرمایی استان تهران گفت: بدون یک جراحی بزرگ در وزارت کار، حوزه کارگری و کارفرمایی در حال نابودی است؛ در جنگ اقتصادی وزارت کار یک قهرمان می خواهد.

ضرورت جراحی بزرگ در وزارت کار

خبرگزاری فارس: حمیدرضا سیفی، رئیس کانون انجمن های صنفی کارفرمایی استان تهران در نشست مشترک نمایندگان عالی کارگری، کارفرمایی با وزیر کار به بیان دیدگاه‌های فعالان این حوزه پرداخت و گفت: در جنگ اقتصادی نیازمند اقدامات عملی هستیم و وزارت کار در این شرایط قهرمان می‌خواهد، یعنی کسی که بتواند جراحی انجام دهد، چرا که حوزه کارگری و کارفرمایی در حال نابودی هستند.

وی همچنین از وزیر کار خواست که تمام فرایندهای موجود در راستای سه‌جانبه‌گرایی به تشکل‌ها واگذار شود و آنچنان که شریعتمداری وعده داد، دولت فقط به عنوان ناظر بماند.

وی همچنین یکی از موانع بزرگ برای کارگران و کارفرمایان را سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: این سازمان نه سرعت دارد و نه پاسخگو است و نگاهش فقط کسب درآمد از کارفرماست.

سیفی همچنین رسیدگی به فرایندهای موجود در شستا را از وزیر جدید خواستار شد و گفت: بررسی کنید که شستا را چه کسانی مدیریت می‌کنند و چرا بهترین شرکت‌ها در شستا هستند، اما درآمدشان صفر بوده و همچنین هزینه‌های تأمین اجتماعی با رکود بالاتر رفته است.

وی از طرف کانون عالی کارفرمایی آمادگی همکاری صفر تا صد به وزیر جدید را اعلام کرد و گفت: امیدواریم اگر نمی‌توانید تصمیمی بگیرید، صادقانه اعلام کنید و در زمینه سه‌جانبه‌گرایی اهتمام عملی داشته باشید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها