کاشت مو به روش هایFit و Sut

کد خبر: 968044

زمانی که موها کم پشت می شوند و یا شروع به ریزش می کنند حتما دیده اید پوست و یا همان کف سر نمایان می شود پس بهتر است تا دیر نشده به فکر راه چره ای باشید. درمان ریزش مو و کم پشتی و طاسی تقریبا به صورت قطعی وجود ندارد و افراد راه های بسیار مختلفی را امتحان می کنند تا به نتیجه برسند. ممکن است داروهای مکمل باشد و یا محلول و لوسیون که بر روی پوست سر استفاده می شود اما نتایج چندانی را به دنبال نخواهد داشت و تنها هزینه بسیار را برای شما ایجاد می کند. تنها و به طور قطع می توان گفت که یک روش وجود دارد. این روش به صورت دائمی می تواند مشکل موهای شما را رفع نماید و آن کاشت مو می باشد.

کاشت مو به روش هایFit و Sut

کاشت مو

زمانی که موها کم پشت می شوند و یا شروع به ریزش می کنند حتما دیده اید پوست و یا همان کف سر نمایان می شود پس بهتر است تا دیر نشده به فکر راه چره ای باشید. درمان ریزش مو و کم پشتی و طاسی تقریبا به صورت قطعی وجود ندارد و افراد راه های بسیار مختلفی را امتحان می کنند تا به نتیجه برسند. ممکن است داروهای مکمل باشد و یا محلول و لوسیون که بر روی پوست سر استفاده می شود اما نتایج چندانی را به دنبال نخواهد داشت و تنها هزینه بسیار را برای شما ایجاد می کند. تنها و به طور قطع می توان گفت که یک روش وجود دارد. این روش به صورت دائمی می تواند مشکل موهای شما را رفع نماید و آن کاشت مو می باشد.

کاشت مو حجم موها را بیشتر می کند و نواحی ای که کم پشت و کم حجم شده را بهبود می بخشد و همچنین در نهایت اگر دچار طاسی شده اید می توانید به سادگی این مشکل را رفع کند. کاشت مو روش ها و تکنیک های متفاوتی دارد.

کاشت مو به روش هایFit و Sut

برای کاشت مو نیاز به بانک مو می باشد تا فولیکول های مو را از آن استخراج نمیاند و این فولیکول های مو معمولا از قسمت پشت سر و شقیقه ها که بانک موی خوبی هستند خارج می شوند. این کار با دستگاه های مخصوص در قسمت جلوی سر که معمولا ریزش دارد و کم پشت شده کاشته می شوند و پس از مدتی به مرحله ثبات می رسند و دیگر مانند موی طبیعی می توان با آن رفتار نمود.

جراحی کاشت مو سرپایی می باشد و چند ساعته انجام می شود. تنها کافیست کمی مراقبت کنید تا نتیجه خوبی حاصل شود.

روش های بسیاری برای کاشت مو در طول حدود 20 سال امتحان شد اما در نهایت روشی که کمترین دوران نقاهت را داشت و در عین حال بهترین و بیشترین بازدهی را دارا بود انتخاب شد و آن روش تکنیک کاشت مو به روش SUT می باشد. فولکیول ها و یا همان تارهای مو به صورت تک به تک توسط دستگاه و ابزارهای مخصوص به نام پانچ خارج می شوند.

کاشت مو fit

کاشت مو یک نوع جراحی است که اولین بار ایده آن در کشور ژاپن رقم خورد و پس از آن توسط یک پزشک آلمانی انجام شد که حدود 20 سال پیش بود. تکنیک ها و دستگاه های مورد استفاده در آن زمان بسیار متفاوت تر و قدیمی بودند اما بسیاری از افراد تنها به این دل خوش بودند که روشی پیدا شده تا کم پشتی موها و حتی طاسی را درمان کند و حتی بتواند به صورت دائمی ماندگار نیز باشد.

اولین روش کاشت مو که اجرا شد روش FUT بود که به دلیل معایبی که داشت دانشمندان و محققان ترغیب شدند تا به دنبال روش های کم خطر تر و بدون درد و خوریزی باشند که سرع تر نیز پاسخ دهنده باشد. همین موضوع باعث شد که پس از مدتی روش FIT ابداع شود که توانست خیلی سریع جایگزین روش قبلی شود و بسیار محبوب نیزر شد.

کاشت مو به روش هایFit و Sut

کاشت مو FUT اولین روش کاشت مو بود بود شاید این روش در آن زمان بسیار عالی بود اما رفته رفته دیده شد که عیب و نقص هایی دارد. جراحی و پیوند مو در روش FUT به این شکل بود که فولیکول و یا همان تار های مو به صورت گروهی از پوست سر خارج می شدند به این صورت که از پشت سر که بانک مو نامیده می شود تکه ای از پوست سر را به طور کامل برمی داشتند و سپس فولیکول های مو تک به تک از داخل این پوست در زیر میکروسکوپ استخراج می شدند پس از اینکه فولیکول های مو استخراج میشد آن ها را محلول سرم نمکی قرار می دادند تا غدد چربی که همراه تارهای مو خارج شده فاسد نشوند و آسیب نبینند.

مهمترین و بزرگترین عیب این روش این بود که جای زخم پشت سر بسیار در دید بود . این جای زخم در واقع همان تکه پوستی بود که برای استخراج مو برداشته میشد و پس از آن این قسمت بخیه می خورد. بخیه زدن این ناحیه باعث میشد که اسکار و یا همان جای زخم همیشه باقی بماند و این موضوع باعث میشد همه متوجه انجام عمل کاشت مو توسط فرد شوند. همچنین وجود بخیه در پوست سر باعث میشد که دوران نقاهت این روش بسیار طولانی شود خونریزی و درد حین و پس از جراحی نیز از دیگر مشکلاتی بود که در این روش وجود داشت. برای استخراج فولیکول های مو زمان بسیاری صرف میشد زیرا باید تارهای مو به صورت تک به تک از پوست در زیر میکروسکوپ خارج می شدند و این کار روند جراحی را بسیار طولانی و زمان بر می کرد.

در این جا محققان دست به کار شدند روش جدیدرا ابداع کردند که کاشت مو نام داشت. این روش هم کم هزینه تر بوذد و هم اینکه دوران نقاهت بسیار کوتاه تری داشت زیرا دیگر خبری از بخیه نبود. حین جراحی هیچ درد و خونریزی نیز برای فرد ایجاد نمیشد. به خاطر نبود بخیه هیچ گونه جای زخم و اسکاری نیز در کار نبود. کاشت مو در این روش همانند روش FUT بود اما تفاوت این دو روش در زمان استخراج مو در روش FIT می باشد که موها به صورت تک به تک استخراج می شوند.

در کاشت مو FIT برداشت مو و یا استخراج تارهای مو با استفاده از ابزاری به نام پانچ انجام می شود. که در ریشه مو قرار می گیرد و آن را استخراج می کند. این کار به صورت تک به تک برای هر تار مو انجام می شود.

کاشت مو sut

کاشت مو sut که تکنیکی جدید و به مدرن نسبت به سایر روش های کاشت مو می باشد. در این شیوه کاشت مو می توان تنها در یک جلسه به میزان بالایی از تراکم و یا همان کاشت تار مو دست پیدا کرد.که چیزی حدود 4 هزار تا 12 هزار گرفت مو و یا همان تار مو کاشته شده می باشد که یک عدد حیرت انگیز است برای یک جلسه و در هیچ روش دیگری نمی توانید چنین تراکمی را بیابید.

در کاشت مو SUT فولیکول ها و یا همان ریشه های مو توسط ابزاری مانند روش FIT خارج می شوند اما این روش دستگاه به صورت دقیق تر و ظریف تر این کار استخراج را انجام می دهد تا هیچ گونه جای زخم به جای نماند. برداشت مو از بانک موی خود فرد صورت می گیرد. بانک مو که معمولا در پشت سر و یا اطراف شقیقه ها قرار دارد. این نواحی مقاومت بیشتری به ریزش دارند و معمولا کمتر دیده می شود که در این نواحی موهای افراد دچار ریزش و طاسی شده باشد. مشکلات هورمونی خصوصا هورمون مردانه بر روی موهای این نواحی تاثیری نخواهد داشت و این موها حتی پس از کاشت نیز این خاصیت خود را حفظ می کنند.

کاشت مو به روش هایFit و Sut

پس از اینکه فولیکول های مو خارج شدند سپس گرفت ها در برش های میلیمتری و کوچک در ناحیه جلوی سر که نیاز به کاشت دارد قرار می گیرد. در کاشت مو SUT کمترین جای زخم و اسکار بر روی سر فرد به جای می ماند و این روش را روش بدون جراحی نیز می نامند که بدون درد و خونریزی می باشد حتی از هیچ بخیه ای استفاده نمی شود.

کاشت مو sut در یک جلسه انجام می شود که بسیار عالی ست و زمان کمتری را به خود اختصاص می دهد همچنین می توان بالاترین میزان تراکم و کاشت گرفت های مو را در این روش به دست آورد. دوران نقاهت کوتاه از دیگر مزایای این روش است که باعث می شود فرد خیلی سریع نتجیه کاشت مو را مشاهده نماید. مدت زمان جراحی کاشت مو چیزی بین 4 تا 8 ساعت می باشد.

برای بررسی بهترین کلینیک های کاشت مو در تهران به وب سایت clinic021.ir مراجعه کنید .

پس از کاشت مو انجام شد یکسری مراقبت نیاز است که انجام شود تا بتوانید نتیجه کار را مشاهده نمایید. تا 3 هفته از انجام فعالیت سنگین خودداری نمایید خصوصا افرادی که ورزشکار هستند زیرا انجام فعالیت سنگین باعث ایجاد عرق در پوست سر می شود حتی ممکن است این تعریق باعث ریز موها نیز بشود.

موها و پوست سر باید را باید مطابق با دستور پزشک با شامپوهای مخصوص شست و شو داد. شنا کردن در استخر و کلر آب نیز می تواند تاثیر منفی بر روی موها داشته باشد پس باید از انجام آن خودداری نمود. هزینه این نوع جراحی کاشت مو حدود 5 تا 9 میلیون می تواند باشد.

پس از کاشت مو 10 الی 12 ماه زمان نیاز است تا بتوان نتیجه نهایی را مشاهده نمود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها