خبر سردار شکارچی درباره نمایشگاه دستاورد‌های نظامی ایران

کد خبر: 917046

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح اقدامات ویژه‌ای را در در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی انجام داده‌اند که یکی از آن‌ها ارائه دستاورد‌ها و توانمندی‌ها است.

خبر سردار شکارچی درباره نمایشگاه دستاورد‌های نظامی ایران

خبرگزاری مهر: سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیرو‌های مسلح صبح امروز در نشست خبری پیرامون برگزاری نمایشگاه دستاور‌های دفاعی در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، گفت: امسال را سالی حساس و سال امیدآفرینی ملت ایران و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی می‌دانیم چرا که دشمنان همه توان خود را به کار گرفتند که ایران چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را نبیند، اما برخلاف تصور آنها، ایران اسلامی در بهترین شرایط خود و در اوج اقتدار است.

وی افزود: شیب افول آمریکا و هم پیمانان آن در منطقه و جهان شدیدتر شده است و این مسئله بر خلاف شعار‌ها و تبلیغات ظاهری آن‌ها است.

شکارچی اعلام کرد: به همین مناسبت نیرو‌های مسلح ارتش، سپاه، وزارت دفاع، نیروی انتظامی و سازمان بسیج مستضعفین اقدامات ویژه‌ای را در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی انجام داده اند که یکی از آن‌ها ارائه دستاورد‌ها و توانمندی‌های ایران در چهل سالگی است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: این نمایشگاه که در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، از ۱۱ بهمن آماده بازدید عموم مردم است.

ادامه دارد...

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها