بررسی جعبه سیاه بوئینگ ۷۰۷ در کمیسیون عمران

کد خبر: 917116

رئیس کمیسیون عمران از بررسی اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ ارتش در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون متبوع خود خبر داد.

بررسی جعبه سیاه بوئینگ ۷۰۷ در کمیسیون عمران

باشگاه خبرنگاران: محمدرضا رضایی‌کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید امروز صبح کمیسیون متبوعش از فرودگاه‌های پیام و فتح در استان البرز و بررسی‌حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ ارتش، گفت: باند فرودگاه فتح، ویژه نشست و برخاست هلی‌کوپتر و متراژش کمتر از ۱۰۰۰ متر است، در حال حاضر دلیل فرود هواپیمای ارتش در فرودگاه فتح به طور مشخص، معلوم نیست، چرا که پیش از فرود با مرکز کنترل اطلاعاتی رد و بدل نشده است.

وی افزود: کمک خلبان در زمان فرود هواپیما، هدایت بوئینگ را در اختیار داشته است و ظاهرا متوجه اشتباهش در فرود شده، اما دیگر نمی‌توانست که هواپیما را کنترل کند.

رئیس کمیسیون عمران خبر داد: برای مشخص شدن دلیل و ابعاد سقوط هواپیما، اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ ارتش، سه شنبه در کمیسیون عمران بررسی خواهد شد.

رضایی کوچی با بیان اینکه فرودگاه بین‌المللی پیام از نظر امکانات، ترمینال، باند و سیستم ناوبری بسیار پیشرفته است، اظهار کرد: باید فرودگاه پیام را تقویت کنیم تا جایگزین مناسبی در قالب پدافند غیر عامل برای فرودگاه مهرآباد در شرایط حوادث غیر مترقبه و ... باشد؛ این فرودگاه سرمایه خوبی برای کشور است، زیرا برای پیشرفت آن سرمایه‌گذاری سنگینی شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها