چیت csgo (چیت بازی کانتر) برای ایرانیان

کد خبر: 1161280

 

بازی کانتر یا همان CSGO اولین بازی شوتینگ آنلاینی است که همه ی ما آن را می شناسیم و با آن خاطره داریم. اگر از علاقمندان به این بازی هستید حتما تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا تجدید خاطراتی داشته باشیم و اطلاعاتی کلیدی راجع به این بازی که به شما کمک می کند در آن پیشرفت کنید را در اختیار شما قرار بدهیم.

تاریخچه بازی

بازی CSGO نسخه آپدیت شده بازی کانتر 1.6 است که اولین بازی آنلاینی بود که در گیم نت های ایران بسیار پرطرفدار بود. اگر به 8 یا 9 سال پیش برگردیم می توانیم گیم نت های پر از نوجوانان مشتاق برای بازی کردن کانتر با دوستانشان را ببینیم که بی صبرانه منتظر نوبت خود برای بازی کردن هستند. بازی کانتر در نسخه های اولیه خود انقلابی در دنیای بازی های شوتینگ بود. جلوه های سه بعدی و تفنگ های واقع گرایانه اولین بار توسط کانتر به دنیای گیم معرفی شدند. دلیل محبوبیت و معروفیت کانتر در ایران همین عامل بود زیرا دیگر بازی های آنلاین نمی توانستند از لحاظ کیفیت و واقع گرایانه بودن با کانتر 1.6 رقابت کنند.

پس از سالها که کانتر با نسخه های اولیه خود طرفداران بسیار زیادی بدست آورده بود توانست با منتشر کردن نسخه CSGO تمامی طرفداران خود را به این بازی منتقل کند. نسخه جدید دقیقا همان کانتر قدیمی بود ولی با کیفیتی بسیار بالاتر و همچنین تفنگ هایی که حس واقعی تیراندازی را به مخاطب القا می کردند.

چرا بازی CSGO بسیار محبوب است؟

بعد از منتشر شدن، خیلی زود این بازی بین مخاطبان بازی های اکشن محبوب شد. کانتر بهترین پلتفرم برای رقابت با دوستان بود زیرا تمامی جنبه های رقابت در این بازی رعایت شده بودند و مخاطب در زمان انتشاراین بازی هیچگونه کمبود و اشکالی را حس نمی کرد.

  1. واقع گرایانه بودن

سبک بازی کانتر بسیار واقع گرایانه است و همین دلیل لذت بخش بودن این بازی از زمان انتشار است. زمانی که شما شروع به بازی کردن بازی های آنلاین می کنید سبک بازی مورد نظر برای شما اهمیت دارد. هر بازی آنلاین شوتینگ سبک بازی مخصوص خود را دارد. این بازی واقعا جذاب و هیجان انگیز است و این موضوع را می توان از نحوه تیر اندازی و تفنگ های این بازی متوجه شد. در این بازی شما با برخورد دو الی سه گلوله کشته خواهید شد و جایی برای اشتباه ندارید البته کسانی هم هستند که با استفاده از چیت CSGO خود را بسیار قوی تر می کنند اما به صورت کلی بازی بسیار واقع گرایانه است.

  1. مود های جذاب بازی

بازی کانتر اولین ارائه دهنده بازی شوتینگ با مود های مختلفی بود و به نوعی این ایده را که یک بازی می تواند چندین حالت را در اختیار مخاطب قرار دهد را به دنیا معرفی کرد. شما می توانید همراه با دوستان خود مشغول بازی در مود هایی همچون: مبارزه تیمی، خرابکاری و قتل عام شوید. این نوآوری باعث شد تا بازی کانتر یک پله بالاتر از دیگر بازی های آنلاین سبک مولتی پلیر قرار بگیرد.

  1. دسترسی ساده از طریق استیم

امروزه تمامی بازی های آنلاین زیر نظر یک شرکت ساخته می شوند ولی تحت نظر یک شرکت دیگر منتشر و در دسترس بازی کردن قرار می گیرند. بازی CSGO تحت نظر شرکت steam منتشر شده و در دسترس است. استیم یک برنامه است که در آن بازی های بسیار زیادی از جمله زولا، پابجی و جی تی ای حضور دارند و در دسترس کاربران هستند. استیم ساده‌ترین دسترسی را دارد و هر کاربر ایرانی به آسانی می تواند اقدام به بازی کردن کند و به همین دلیل است که ایرانی های زیادی در این بازی حضور دارند.

  1. مسابقات حرفه ای

بازی کانتر از قدیم تا به الان بهترین بازی برای رقابت حرفه ای و کسب در آمد بوده و دلیل آن هم سطح رقابتی بالایی است که این بازی ارائه می دهد. مسابقاتی که برگزار می شوند دارای جوایز نقدی بسیار بالایی هستند که باعث می شود تمامی تیم هایی که در این بازی حضور دارند ثبت نام کنند و شانس خود را برای برنده شدن در این مسابقات امتحان کنند. در ایران هم مسابقاتی برای کانتر برگزار می شود که توسط گیم نت های معروف و بزرگ ایرانی اداره می شوند. با وجود اینکه بازی CSGO چندین سال قبل منتشر شده ولی مسابقات پولی آن تا به امروز پابرجا مانده اند و شما هنوز هم شانس برنده شدن در یکی از این رویداد ها را دارید.

سطح رقابتی این بازی بسیار بالا است

همانطور که اشاره کردیم سطح رقابتی این بازی بسیار بالا است و همین دلیل جذابیت کانتر از گذشته تا به امروز بوده است. شما در هر نقطه جهان که باشید می توانید به سرور های کانتر متصل شوید و شروع به بازی کردن در مقابل بهترین پلیر های منطقه خود کنید. خوشبختانه رقابتی ترین سرور بازی csgo در میدل ایست و اروپا قرار دارد که ایرانی ها به راحتی می توانند به هر دو سرور متصل شوند و لذت بازی در مقابل بهترین ها را تجربه کنند. البته همانطور که اشاره کردیم در این بازی چیتر هایی هم وجود دارد که با استفاده از چیت سطح بازی بهتری دارند. جای تعجب نیست زیرا امروزه هر بازی دارای چیتر است و شما می توانید این مورد را در بازی اپکس مشاهده کنید که افراد در آن با استفاده از چیت اپکس خود را تبدیل به بهترین بازیکن منطقه خود می کنند.

راه های تبدیل شدن به یک حرفه ای در بازی  CSGO

حرفه ای شدن در بازی کانتر نیاز به زمان دارد زیرا در این بازی شما جای اشتباه ندارید و با یک اشتباه کوچک توسط دشمنان کشته خواهید شد. این بازی بسیار به زمان بندی اهمیت می دهد و مپ های اصولی و سختی دارد که باعث می شود تا شما در هر لحظه و در هر مکانی احساس خطر کنید. تجربه مهم ترین عامل موفقیت شما است و شما نیاز دارید تا اشتباه کنید و از اشتباه های خود درس بگیرید. شاید به این دلیل که این بازی بسیار سخت است و هر کسی نمی تواند در آن موفق شود افراد دست به استفاده از چیت csgo می زنند.

برای اطلاعات بیشتر و دانلود چیت csgo کافیست به سایت اول گیم به آدرس https://avalgame.com مراجعه کنید.

 

برچسب ها : بازی,گیم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها