حریرچی: موارد اندکی از تخلفات را در داروخانه‌ها شاهدیم

کد خبر: 842060

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: موارد اندکی از تخلفات در داروخانه‌ها شاهدیم و مردم می‌توانند تخلفات در زمینه قیمت دارو را به سامانه ۱۹۰ اعلام کنند.

حریرچی: موارد اندکی از تخلفات را در داروخانه‌ها شاهدیم

خبرگزاری میزان: سخنگوی وزارت بهداشت گفت: موارد اندکی از تخلفات در داروخانه‌ها شاهدیم و مردم می‌توانند تخلفات در زمینه قیمت دارو را به سامانه ۱۹۰ اعلام کنند.

سخنگوی وزارت بهداشت در نشست خبری خود با اصحاب رسانه درسخنانی اظهار کرد:موارد اندکی از تخلفات را در داروخانه‌ها شاهدیم و مردم می‌توانند تخلفات در زمینه قیمت دارو را به سامانه ۱۹۰ اعلام کنند. از روز چهارشنبه در زمینه تسهیلات و تجهیزات پزشکی، گشایش ایجاد می‌شود.

۱۶ پروژه بیمارستانی در ماه‌های اخیر به بهره برداری رسید

ایرج حریرچی با اشاره به بهره برداری از ۱۶ پروژه بیمارستانی بیان کرد: ۱۶ پروژه بیمارستانی در ماه‌های اخیر با ۷ هزار و ۳۱۵ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید. در ماه‌های گذشته خدمات وزارت بهداشت در حوزه درمان و بهداشت بسیار چشمگیر بوده به طوری که ۲۷۲ خانه بهداشت روستایی، ۷۲ مرکز خدمات جامع روستایی، ۹۷ پایگاه سلامت و ۶۴ مرکز خدمات جامع شهری به ارزش ۲۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شده است.

وی با اشاره به مشکلات مالی در حوزه بهداشت بیان کرد: با توجه به وجود مشکلات مالی زیاد، اما وزارت بهداشت تلاش کرده که برای سال آینده ۲۱۹۹ پروژه بهداشتی و ۲۰۹ خانه بهداشت روستایی را به بهره برداری برساند. همچنین امیدواریم ۱۸۲ مرکز جامع روستایی، ۵۹۸ مکان برای استقرار پزشکان و ۱۹۵ مرکز خدمات شهری را بتوانیم در سال جاری افتتاح کنیم.

افزایش تماس‌های متخلفانه از بیمارستان‌ها و یا رستوران‌ها به افراد

حریرچی در ادامه افزود: متاسفانه در یک یا دو سال اخیر تماس‌های متخلفانه و دروغین از بیمارستان‌ها و یا رستوران‌ها به افراد برای پرداخت پول عمل بیمار و یا شکایت از نوع غذا با عنوان وزارت بهداشت گرفته شده است که ما اعلام می‌کنیم از سوی وزارت بهداشت هیچ گونه تماس تلفنی و درخواست پرداخت جریمه صورت نگرفته و نخواهد گرفت.

وی تاکید کرد: جریمه‌هایی که از سوی وزارت بهداشت برای شکایت افراد یا مراکز متخلف صورت می‌گیرد تنها به صورت مکتوب ازطریق محاکم قضایی اتفاق خواهد افتاد و پرداخت جریمه به صورت شخصی نداریم. در صورت مشاهده هر گونه تخلف افراد با شماره ۱۹۰ برای وزارت بهداشت و ۱۱۰ با پلیس تماس بگیرند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها