طوفان در سیستان ۱۲۰ نفر را روانه بیمارستان کرد

کد خبر: 887768

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲۰ نفر براثر طوفان تا شب گذشته به مراکز درمانی و بیمارستان‌های شمال استان مراجعه کرده‌اند که ۲۷ نفر از آن‌ها در بیمارستان بستری شدند.

طوفان در سیستان ۱۲۰ نفر را روانه بیمارستان کرد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲۰ نفر براثر طوفان تا شب گذشته به مراکز درمانی و بیمارستان‌های شمال استان مراجعه کرده‌اند که ۲۷ نفر از آن‌ها در بیمارستان بستری شدند.

عبدالرحمن شهنوازی با اشاره به کاهش شدت طوفان در پنج شهرستان شمالی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: روز گذشته براثر طوفان و گرد و خاک ناشی از آن ۱۲۰ نفر در پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون آسیب دیدند که ۲۷ نفر آن‌ها در بیمارستان‌ها بستری و ۹۳ نقر نیز به‌صورت سرپایی درمان شدند.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: این افراد بیشتر در اثر حمله‌های تنفسی و قلبی به مراکز درمانی شمال استان مراجعه کرده‌اند که ۲۷ نفر از آن‌ها به دلیل نیاز به مراقبت بیشتر در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی افزود: افزود: توصیه می‌شود افراد آسیب‌پذیر به‌ویژه بیماران، کودکان و افراد سالمند در هنگام ورزش طوفان و آلودگی هوا از تردد در فضای باز خودداری و در صورت لزوم حتما از ماسک استفاده کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها