مسابقه شیخ نشین‌های خلیج فارس برای سازش با اشغالگران

کد خبر: 1014842

یک رسانه رژیم صهیونیستی گزارش داد که وزیر خارجه رژیم اسرائیل تاکنون با ۵ تن از وزرای خارجه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس صحبت کرده است.

مسابقه شیخ نشین‌های خلیج فارس برای سازش با اشغالگران

خبرگزاری تسنیم: وبسایت روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» اعلام کرد که «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی پس از اعلام توافق عادی‌سازی با امارات٬ با پنج نفر از وزرای خارجه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس از جمله «عبدالله بن زاید» وزیر خارجه امارات و «یوسف علوی» وزیر خارجه برکنار شده عمان صحبت کرده است.

این رسانه در ادامه نوشت که «یوسی کوهین» رئیس موساد در ابوظبی نشستی با «طحنون بن زاید» مشاور امنیت ملی امارات داشته است.

منبع صهیونیست‌ همچنین به این وبسایت گزارش دادند که احتمالاً رئیس موساد در مسیر بازگشت از ابوظبی به «منامه» پایتخت بحرین نیز خواهد رفت.

طبق گزارش‌های این رسانه صهیونیستی٬ بحرین دومین کشور عربی حوزه خلیج فارس خواهد بود که به توافق سازش با صهیونیست‌ها می‌پیوندد.

وبسایت روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت نوشت که وزارت خارجه رژیم اسرائیل در 20 سال اخیر در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس فعالیت و از سال 2014 نمایندگی‌هایی دراین کشورها داشته است.

به نوشته وبسایت مذکور٬ وزارت خارجه رژیم صهیونیستی همچنین روابطی با مسئولان رسمی و غیررسمی و شرکت‌ها در منطقه عربی خلیج فارس داشته است.

وزارت خارجه رژیم اسرائیل تاکنون به 500 شرکت صهیونیستی برای فعالیت در امارات کمک کرده و نیز میزبان تاجران اماراتی است که به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها