کنایه سخنگوی وزارت خارجه روسیه به غربی ها

کد خبر: 1129435

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: غربی‌ها به هیچ واقعیتی برای تحریم دیگران نیاز ندارند؛ آن ها تنها به اطلاعات و پوشش سیاسی نیاز دارند.

کنایه سخنگوی وزارت خارجه روسیه به غربی ها

 به نقل از خبرگزاری تاس، «ماریا زاخاروا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز یکشنبه در سخنانی اعلام کرد: غربی‌ها به هیچ واقعیتی برای تحریم دیگران نیاز ندارند.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در این باره اضافه کرد: نتیجه روشن است: غرب برای وضع تحریم‌هایش نیازی به واقعیت ندارد. تنها به اطلاعات و پوشش سیاسی نیاز دارد.

وی در این باره اضافه کرد که مسکو چند دهه است که «در مرحله تحریم‌های فعالی به سر می‌برد؛ در حالیکه پیش‌تر نیز تحریم‌های غیرمستقیمی وجود داشته که به‌صورت لیست‌هایی درج شده بود و در کنار آن تهدید به تنظیم لیست‌های بازدارنده و مصادره مورد به مورد دارایی‌ها نیز وجود داشت».

این در حالیست که غربی‌ها به سرکردگی آمریکا مدعی اند که تهاجم روسیه به اوکراین قریب الوقوع است و شاید تا ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن) صورت گیرد؛ اما روسیه با رد این اتهام‌ها تاکیده کرده است که قصدی برای تهاجم ندارد و واشنگتن و متحدانش به دنبال متشنج جلوه دادن شرایط و اوضاع هستند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها