ماجرای مردی که تصویرش در مسجدالاقصی بازتاب فراوان داشت +عکس

کد خبر: 1141371

پس از انتشار گسترده تصویر مردی که به هنگام یورش عناصر صهیونیستی به روی زمین دراز کشیده بود، الجزیره به مصاحبه با وی پرداخت.

ماجرای مردی که تصویرش در مسجدالاقصی بازتاب فراوان داشت +عکس

در میان آتش و خون حمله صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی، تصویر مردی که به روی زمین دراز کشیده و به یکی از ستون‌های مسحد قبة الصخره تکیه کرده و با تلفن خود مشغول فیلمبرداری است، توجه رسانه‌ها را برانگیخت و بازتاب فراوانی در رسانه‌ها داشت.

حال در همین ارتباط، شبکه الجزیره موفق شد او را پیدا کرده و با وی مصاحبه کند. او که ۵۰ ساله است و بدر صلاح ابوفضل نام دارد، در محله «رأس العامود» در جنوب مسجدالاقصی زندگی می‌کند.

وی در این رابطه می‌گوید: طبق معمول برای اقامه نماز فجر به مسجد الاقصی رفتم و زمانی که اشغالگران حمله کردند، در مسجد القبلی بودم و پس از خفگی با بمب‌های گازی به سرعت از آن خارج شدم. به سمت مسجد قبة الصخره حرکت کردم و به استراحت نشستم و سربازان با باتوم به دست و پا و تمام اعضای بدنم زدند.

او در این مصاحبه همچنین گفت از عمد اینگونه ننشسته بود؛ بلکه خسته از شدت ضرب و شتم روی زمین دراز کشید و تصمیم گرفت که آنجا را ترک نکند؛ بلکه حملات اشغالگران را با تلفن خود مستند می‌کند.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز گذشته و در دومین جمعه ماه رمضان، در حمله خود به مسجدالاقصی نمازگزاران فلسطینی را با گلوله‌های جنگی مورد هدف قرار دادند./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها