پیش بینی جالب برنی سندرز از برنده انتخابات آمریکا

کد خبر: 1218127

سناتور ایالت «ورمونت» در آمریکا پیش بینی کرد که «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور در انتخابات ریاست جمهوری پیروز می‌شود.

پیش بینی جالب برنی سندرز از برنده انتخابات آمریکا

«برنی سندرز» سناتور ایالت «ورمونت» در شمال شرقی آمریکا روز یکشنبه پیش بینی کرد که «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور در انتخابات ریاست جمهوری پیروز می‌شود.

سندرز در گفت‌و‌گو با شبکه خبری «سی‌ان‌ان» با رد ابهامات در زمیه سن و سال جو بایدن برای تصدی پست  ریاست جمهوری گفت که بایدن، گزینه آشکار پیروزی است و اگر بیشتر بر مسائل «طبقه کارگر» تمرکز کند، با قاطعیت پیروز خواهد شد.

سندرز با اشاره به اختلاف نظرهای شدید خود با بایدن گفت: «معتقدم که دموکرات‌ها و رئیس جمهور باید در مسائل طبقه کارگر قوی‌تر باشند. آنها باید روشن کنند که ما به دولتی اعتقاد داریم که نماینده همه باشد، نه فقط عده معدودی.»

این در حالی است که همزمان با آغاز فعالیت‌های انتخاباتی «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا مرکز افکارسنجی «گالوپ» می‌گوید میزان مقبولیت عملکرد او در یک نظرسنجی جدید به پایین‌ترین رقم ثبت‌شده از سوی این مرکز رسیده است.

تنها ۳۷ درصد از افراد شرکت‌کننده در این پیمایش گفته‌اند که از عملکرد بایدن به عنوان رئیس‌جمهور ایالات متحده رضایت دارند.

در نظرسنجی‌های ماهانه‌ای که گالوپ درباره میزان مقبولیت بایدن انجام داده رضایت از او به استثنای ماه جولای (۳۸٪) و ماه فعلی (۳۷٪) در ۱۹ ماه گذشته در محدوده ۴۰ درصد قرار داشته است.

در همین حال در روزهای گذشته نتایج نظرسنجی‌های دیگری منتشر شد که نشان می‌دهد که رأی‌دهندگان آمریکایی تقریباً هیچ علاقه‌ای به انتخاب بین بایدن و ترامپ در انتخابات آتی ندارند.

۳۸ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی یاهونیوز/یوگاو گفته‌‌اند که فکر کردن به رقابت این دو نفر به آنها حس خستگی می‌دهد. ۲۹ درصد دیگر گفته‌اند که احتمال رقابت این دو نفر آنها را دچار ترس می‌کند و ۲۳ درصد دیگر گفته‌اند که این موضوع در آنها حس غم و اندوه ایجاد می‌کند/فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها