هنیه: تنها راه حل مسئله فلسطین خروج اشغالگران است

کد خبر: 1240235

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که ملت فلسطین محاصره و شهرک‌نشینی را با مقاومت و پایداری خود پاسخ خواهد داد و تنها راه حل مسئله فلسطین خروج اشغالگران از آن است.

هنیه: تنها راه حل مسئله فلسطین خروج اشغالگران است

به نقل از سما، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر مقاومت ملت فلسطین اعلام کرد که مسئله کرانه باختری، راه حل سیاسی و امنیتی ندارد و تنها راه حل، خروج اشغالگران از اراضی فلسطین و قدس است.

هنیه در واکنش به تحولات اخیر فلسطین در کرانه باختری گفت: محاصره، ترور، بازداشت و تخریب خانه‌های فلسطینیان چیزی را تغییر نمی‌دهد. پافشاری اشغالگران بر شهرک‌سازی در کرانه باختری و تداوم سیاست انضمام اراضی کرانه باختری به اراضی اشغالی و یهودی‌سازی قدس، با مقاومت و پایداری بیشتر ملت فلسطین روبرو خواهد شد و روح انتفاضه و انقلاب را در تمامی فلسطینیان بیدار خواهد کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: هیچ راه حل سیاسی و امنیتی در کرانه باختری وجود ندارد. راه حل به اصطلاح سیاسی شکست خورده و معاهده اسلو پایان یافته است. ملت فلسطین دیگر روی این مسیر که هزینه‌کرد آن از محل بسیاری از اصول مسئله فلسطین و حقوق تاریخی ما در فلسطین بوده، حساب باز نمی‌کنند.

هنیه افزود: راه حل به اصطلاح امنیتی که بر کشتار، ترور و مصادره کرانه باختری تکیه دارد برای ملت ما سودی نداشته و نخواهد داشت؛ ملتی که در برابر اهانت‌ها می‌ایستند و بر ایستادگی در مقابل اشغالگران پافشاری دارند.

وی در ادامه گفت: تنها راه حل این است که اشغالگران از اراضی و قدس ما خارج شوند و از رؤیاهای بیهوده و توهمات سیاسی خود دست بردارند و در مقابل نیز باید ملت ما به اراضی و میهن خود بازگردد.

هنیه در پایان تاکید کرد: تهدید سرکردگان رژیم اشغالگر مبنی بر گسترش حملات به فلسطینیان به گسترش مقاومت و مقابله با آنان خواهد انجامید./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها