عملیات نجات ۴۱ کارگر هندی در حادثه تونل

کد خبر: 1258962

عملیات نجات ۴۱ کارگر هندی، پس از بیش از ۴۳۰ ساعت، با موفقیت‌ همراه بود و ۴۱ کارگری که از ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) در داخل تونل سیلکیارا در ایالت اوتارکند گرفتار شده بودند، نجات یافتند.

عملیات نجات ۴۱ کارگر هندی در حادثه تونل

۴۱ کارگر هندی که پس از فرو ریختن تونل در حال ساخت در ایالت اوتارکند زیر آوار محبوس بودند، پس از تلاش بسیار، زنده از تونل خارج و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از تایمز آو ایندیا، عملیات نجات ۴۱ کارگر هندی، پس از بیش از ۴۳۰ ساعت، با موفقیت‌ همراه بود و ۴۱ کارگری که از ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) در داخل تونل سیلکیارا در ایالت اوتارکند گرفتار شده بودند، نجات یافتند.

پوشکار سینگ دهمی، وزیر ارشد اوتاراکند، نیتین گادکاری وزیر راه و حمل‌ونقل دولت هند و سایر مقامات نیز در سایت نجات حضور داشتند. معدنچیانی از ایالت اوتار پرادش با ارتش متحد شده بودند تا بخش پایانی تونل که به کارگران محبوس می رسید را با حفاری دستی به پایان برسانند و این اقدام در ساعت پایانی روز سه شنبه به نتیجه رسید.

کارگران در روز ۱۲ نوامبر زمانی که بخشی از یک تونل در حال ساخت (سیلکیارا) در اوتاراکند فرو ریخت، زیر آوار محبوس شدند.

بر اساس گزارش‌ها، این ریزش ممکن است ناشی از یک گسل زمین‌شناسی موسوم به «منطقه برشی» باشد.

 با وجود دستورالعمل‌های دولتی که خروج اضطراری برای تونل‌های بیش از ۱.۵ کیلومتر را توصیه می‌کند، هیچ راه فراری وجود نداشت.

کارگران توسط آمبولانس هایی که بیرون تونل منتظر بودند به بیمارستان منتقل شدند.  یک بیمارستان ۴۱ تختخوابی در مرکز بهداشت جامعه در چینالیسور برای معاینه پزشکی و مراقبت از کارگران محبوس، آماده شده است.

تیم های امداد و نجات گفتند که از کارگران پس از رسیدن به بیمارستان، معاینه پزشکی دقیق انجام خواهد شد. یک مقام مسئول گفت: پس از تکمیل عملیات امداد و نجات، تمرکز بر انجام تحقیقات جامع برای شناسایی نواقص ساختمانی معطوف خواهد شد./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها