ابوعبیده: اشغالگران اسرای خود را در غزه عمداً می‌کشند

کد خبر: 1262496

سخنگوی نظامی گردان‌های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس گفت: اشغالگران روز گذشته سه تن از اسرای خود را در غزه به عمد اعدام کردند تا از بار این پرونده رهایی یابند.

ابوعبیده: اشغالگران اسرای خود را در غزه عمداً می‌کشند

ابوعبیده، سخنگوی قسام، تاکید کرد: رژیم اشغالگر کشتن اسیران خود را بر آزادی آنها ترجیح داد. این رفتار جنایتکارانه آشکاری است که در تلاشی مذبوحانه برای رهایی از بار این پرونده و مشکلاتی که خود به خوبی از آن آگاه است علیه زندانیان خود در غزه انجام داده و همچنان ادامه می‌دهد.

ابوعبیده تاکید کرد که اشغالگران همچنان با جان سربازان اسیر خود قمار می‌کنند و به احساسات خانواده‌های آنها اهمیت نمی‌دهند و روز گذشته سه تن از آنها را عمدا اعدام کردند.

پیش از صدور بیانیه ابو عبیده، گردان‌های قسام در پیامی به سه زبان عربی، عبری و انگلیسی نوشت: زمان برای اشغالگران جهت بازپس‌گیری اسرای اسرائیلی که همچنان نزد مقاومت فلسطین در غزه در قید حیات هستند رو به پایان است.

همزمان رسانه های اسرائیلی از کشته شدن یک گروگان اسرائیلی دیگر در نوار غزه خبر دادند.

پیش از این نتایج تحقیقات ارتش اشغالگر نشان داد سه اسیر اسرائیلی که از روی اشتباه توسط نظامیان این رژیم کشته‌ شدند با تکان دادن پرچم‌های سفید اشاره می‌کردند و یکی از آنها به زبان عبری درخواست کمک می‌کرد و می‌گفت: ما را نجات دهید. با این وجود نیروهای خودی برخلاف دستورالعمل‌ها از روی ترس اقدام به شلیک گلوله کردند.

همچنین خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد که خانواده های بازداشت‌شدگان اسرائیلی در نوار غزه با برپایی تجمعی گسترده در تل‌آویو بر ضرورت دستیابی سریع به معامله تبادل اسرا با جنبش حماس تاکید کردند و گفتند که عملیات نظامی جان خانواده هایشان را نجات نخواهد داد./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها