عملیات جدید حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی

کد خبر: 1290626

رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان پایگاه «سماقه» ارتش رژیم صهیونیستی در تپه های کفرشوبای اشغالی لبنان را با سلاح مناسب هدف قرار دادند و ضربات مستقیمی به آن وارد کردند

عملیات جدید حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان دو عملیات جدید علیه مواضع نظامیان صهیونیست در مزارع اشغالی شبعا و بلندی های اشغالی کفرشوبا انجام داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب الله لبنان عملیات جدیدی علیه مواضع نظامیان صهیونیست انجام داد.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: رزمندگان ما مرکز تجمع نظامیان دشمن را در السماقه در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا با سلاح مناسب هدف قرار داد.

همچنین مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای از عملیات علیه مرکز نظامی رویسه القرن در مزارع اشغالی شبعا با سلاح موشک خبر داد و اعلام کرد که این ضربه مهلک بوده است.

ساعاتی قبل نیز مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در یکی از پایگاه‌های نظامی این رژیم در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.

در بیانیه حزب الله آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۰۸:۲۰ صبح امروز شنبه (به وقت محلی) تجهیزات جاسوسی تازه تأسیس رژیم صهیونیستی را در پایگاه جل العلام با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان همچنین بامداد امروز یک ساختمان محل استقرار نظامیان اشغالگر را در شهرک صهیونیست‌نشین «المطله» با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار دادند./مهر

حمله موشکی و خمپاره‌ای مقاومت به نظامیان صهیونیست در «کرم ابوسالم»

منابع رسانه‌ای امروز (شنبه) از حمله موشکی و خمپاره‌ای مقاومت فلسطین از رفح به محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه «کرم ابوسالم» خبر دادند.

به گزارش ایرنا، شبکه الجزیره در این باره گزارش داد که آژیرهای خطر در شهرک های مجاور نوار غزه به صدا درآمده است.

بر پایه این گزارش، چند موشک و خمپاره به منطقه کرم ابوسالم شلیک شد.

در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی نیز اعلام کردند: چهار موشک از «رفح» به سمت منطقه کرم ابوسالم پرتاب شد.

این موشک‌ها در حالی از داخل غزه به سرزمین‌های اشغالی شلیک شده‌اند که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی از بین بردن قابلیت‌های موشکی مقاومت فلسطین در این باریکه است.

این حمله موشکی همچنین نشان می‌دهد که علی‌رغم گذشت ۲۱۸ روز از حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه، اما مقاومت همچنان با قوت در حال وارد کردن ضربات به صهیونیست‌ها است.

به گزارش ایرنا، کابینه جنگ رژیم صهیونیستی ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ (۶ می ۲۰۲۴) نیز به رغم مخالفت‌های بین‌المللی، حمله زمینی به شهر رفح را تائید کرد. ارتش این رژیم، از ۱۸ اردیبهشت بخش فلسطینی گذرگاه رفح در شرق این شهر را اشغال کرده‌ است. به این ترتیب، رفح شاهد حملات هوایی و گلوله باران شدید رژیم اسرائیل در تمامی مناطق خود از جمله مناطق مسکونی بوده و این رژیم با حمله به سمت گذرگاه رفح، تنها دروازه فلسطینیان غزه را به روی جهان بسته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها