وزیر اسرائیلی: در محافظت از شهروندان اسرائیل شکست خوردیم

کد خبر: 1290921

وزیر دارایی اسرائیل گفت که مقامات سیاسی و نظامی این رژیم در انجام وظیفه خود برای تأمین امنیت ساکنان اسرائیل شکست خوردند.

وزیر اسرائیلی: در محافظت از شهروندان اسرائیل شکست خوردیم

«بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی کابینه نتانیاهو، امروز در سخنانی به انتقاد از شکست نظامی و امنیتی اسرائیل در عملیات 7 اکتبر حماس پرداخت.

این وزیر تندرو و جنجالی اسرائیلی در مراسم یادبود نظامیان کشته‌شده این رژیم در قدس غربی گفت: «همان‌طور که بعد از کشتار وحشتناک [7اکتبر] گفتم و اکنون نیز در مقابل شما زنان و مردان داغدار با سرافکندگی و درد فراوان می‌گویم که رهبری سیاسی و نظامی در مأموریت خود برای حفاظت از جان شهروندان اسرائیل با شکست مواجه شد».

او در ادامه گفت که مسئولیت تمامی اتفاقات رخ داده و پیشامدهای آتی را می‌پذیرد.در این مراسم علاوه بر اسموتریچ، بنیامین نتانیاهو و یوآو گالانت وزیر جنگ اسرائیل نیز سخنرانی کردند و رویداد قابل این بود که حاضرین به هنگام سخنرانی نتانیاهو، مراسم را ترک کردند.

در همین مراسم یوآو گالانت نیز گفت که جنگ این رژیم علیه غزه تعیین کننده زندگی اسرائیلی‌ها برای «دهه‌های پیش رو» است و «تا زمانی که اسرا آزاد  و حماس و توانمندی‌های نظامی آن برچیده نشود، ادامه خواهد یافت./ فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها