شهادت بیش از ۱۰۰ دانشمند و پژوهشگر فلسطینی در جنگ غزه

کد خبر: 1291568

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از آغاز تجاوز به نوار غزه تا کنون بیش از ۱۰۰ دانشمند و پژوهشگر فلسطینی را به شهادت رسانده است.

شهادت بیش از ۱۰۰ دانشمند و پژوهشگر فلسطینی در جنگ غزه

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه با انتشار بیانیه‌ای از ترور و شهادت بیش از ۱۰۰ دانشمند، استاد دانشگاه و پژوهشگر در جریان جنگ نسل کشی علیه نوار غزه از هشت ماه پیش خبر داد.

این دفتر تأکید کرد که هدف رژیم صهیونیستی از ترور دانشمندان و پژوهشگران نوار غزه در کنار بمباران و تخریب کامل بیش از ۱۰۳ دانشگاه و مدرسه و تخریب جزئی ۳۱۱ دانشگاه و مدرسه دیگر، نابودی کامل بخش آموزش فلسطین است.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه ضمن محکوم کردن جنایت ترور این تعداد از دانشمندان و اساتید فلسطینی و همچنین بمباران هدفمند نهادهای آموزشی، از همه دانشگاه‌ها و نهادهای آموزشی در سطح جهان خواست که این جنایت هولناک را محکوم کنند.

این نهاد فلسطینی، اشغالگران صهیونیست و دولت آمریکا را مسئول کامل این جنایت تاریخی دانسته و تاکید کرد که رژیم صهیونیستی دانشمندان فلسطینی را ترور می‌کند و آمریکا نیز شریط در این جنگ نسل کشی است و در تداوم آن نقش دارد که تاکنون بیش از ۱۲۰ هزار شهید و مجروح بر جای گذاشته است./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها