نخست‌وزیر اقلیم کردستان به ایران سفر می‌کنند

کد خبر: 1292478

«نیچیروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان و «مسرور بارزانی» نخست وزیر اقلیم کردستان در رأس هیئتی عالی‌رتبه، برای شرکت در مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه ایران همراهانشان در تهران و همچنین عرض تسلیت به مقامات عالی‌رتبه، چهارشنبه به تهران سفر می‌کنند.

نخست‌وزیر اقلیم کردستان به ایران سفر می‌کنند

«نیچیروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان و «مسرور بارزانی» نخست وزیر اقلیم کردستان در رأس هیئتی عالی‌رتبه، برای شرکت در مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه ایران  همراهانشان در تهران و همچنین عرض تسلیت به مقامات عالی‌رتبه، چهارشنبه به تهران سفر می‌کنند./تسنیم

 Screen+Shot+2024-05-21+at+11.22.41+AM

حضور نخست‌وزیر اقلیم کردستان عراق در مراسم یادبود رئیس‌جمهوری فقید ایران

 

نخستوزیر اقلیم کردستان عراق در مراسم یادبود رئیس‌جمهوری ایران و همراهانش در کنسولگری ایران در اربیل شرکت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از کردستان ۲۴، «مسرور بارزانی» نخستوزیر اقلیم کردستان عراق در مراسم یادبود «ابراهیم رئیسی» و همراهانش در کنسولگری ایران در اربیل شرکت کرد.

وی پس از شرکت در این مراسم به خبرنگاران گفت: «ما در مراسم یادبود در کنسولگری ایران در اربیل شرکت کردیم تا پیام تسلیت خود را به رهبری و مردم ایران ابراز داریم و امیدواریم که این غم آخرشان باشد».

بارزانی همچنین ابراز امیدواری کرد که این حادثه به فرصتی برای نزدیک شدن ملت‌ها به یکدیگر تبدیل شود و همه ما بتوانیم روابط بهتری با یکدیگر برقرار کنیم.

وی با اشاره به اینکه قرار بوده در روزهای آینده در اقلیم کردستان عراق از رئیس‌جمهوری فقید ایران استقبال کنند، گفت: «متأسفانه این حادثه دلخراش موجب جان باختن ایشان و وزیر خارجه و همراهانشان شد که بسیار مایه نگرانی است».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها