آزادسازی کامل شهر «اجدابیا» در لیبی

کد خبر: 495340

ارتش لیبی اعلام کرد شهر أجدابیا را از دست تروریست‌های داعش آزاد کرده و توانسته است کنترل چندین منطقه دیگر را در محور بوعطنی به دست بگیرد.

آزادسازی کامل شهر «اجدابیا» در لیبی
خبرگزاری فارس: ارتش لیبی شهر «أجدابیا» را از دست داعش آزاد کرد. به گزارش شبکه تلویزیونی «لیبیا»، ارتش ملی لیبی اعلام کرد که نیروهای مسلح لیبی عصر یکشنبه (دیروز) شهر اجدابیا را به طور کامل آزاد کردند. در این ارتباط، «محمد ابسیط» فرمانده گردان 21 گارد مرزی لیبی اعلام کرد شهر اجدابیا و حومه آن به طور کامل از دست گروه‌های تروریستی وابسته به داعش آزاد شد.
آزادسازی کامل شهر «اجدابیا» در لیبی
وی همچنین افزود: در این عملیات شمار زیادی از افراد وابسته به داعش دستگیر شده‌اند و مهمات و تسلیحات آن‌ها ضبط شده است. از سوی دیگر، «میلود الزوی» سخنگوی نیروهای ویژه لیبی گفت: ارتش لیبی توانست در عملیات دوشنبه (امروز) خود کنترل مناطق زیادی را در محور «بوعطنی» به دست بگیرد. الزوی همچنین به عملیات ارتش لیبی در بنغازی اشاره کرد و گفت: آنچه در اجدابیا رخ داد طی روزهای آینده در لیبی رخ خواهد داد. گروه‌های مسلح لیبی موسوم به «مجلس شوری ثوار اجدابیا» در شهر اجدابیا و «مجلس شوری ثوار بنغازی» در بنغازی از مدت‌ها پیش کنترل این شهرها را به دست گرفته‌اند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها