آغاز عملیات ارتش سوریه و حزب‌الله برای «ترمیم حلقه محاصره حلب»/ جبهه مقاومت در حلب آرایش «تهاجمی» گرفت +نقشه

کد خبر: 555092

ارتش سوریه به همراه نیروهای جبهه مقاومت خود پنج بخش و شماری از نقاط پیرامون دانشکده نظامی و محل پروژه 1070 را از دست تروریست ها آزاد کردند.

آغاز عملیات ارتش سوریه و حزب‌الله برای «ترمیم حلقه محاصره حلب»/ جبهه مقاومت در حلب آرایش «تهاجمی» گرفت +نقشه
ارتش سوریه
سرویس بین الملل فردا: ارتش سوریه به همراه نیروهای جبهه مقاومت خود پنج بخش و شماری از نقاط پیرامون دانشکده نظامی و محل پروژه 1070 را از دست تروریست ها آزاد کردند.
به گزارش العالم یک مقام نظامی تاکید کرد: جاده منتهی به حلب به کنترل ارتش و همپیمانانش درآمد و عملا محاصره مجدد محله های شرقی حلب انجام شد و دیگر تکفیری ها نمی توانند از روزنه ای که قبلا ایجاد کرده بودند، استفاده کنند.
به گزارش فارس ارتش سوریه و نیروهای متحدش در جنوب شهر حلب و با پشتیبانی جنگنده‌های روس و یگان موشکی و توپخانه‌ای در طول محور جنوب و جنوب غرب شهر حلب عملیات گسترده‌ای را آغاز کردند.
محور عملیاتی، شامل منطقه «دانشکده ها»، «مجتمع 1070، الراموسة، الراشدین 4 و ارتفاع الصنوبرات» و به خصوص شمال شهرک آپارتمانی «1070»می‌شود.
نیروهای جبهه مقاومت بعد از چند روز بالاخره موفق شدند بعد از متوقف کردن پیشروی تروریستها از حالت دفاعی به حالت هجومی تغییر حالت دهند.
آغاز عملیات ارتش سوریه و حزب‌الله برای «ترمیم حلقه محاصره حلب»/ جبهه مقاومت در حلب آرایش «تهاجمی» گرفت +نقشه
نیروهای جبهه مقاومت امروز پنجشنبه موفق شدند تعدادی از مجتمعهای مسکونی واقع در شمال مجتمع «1070» را از وجود تروریستها پاکسازی کنند و به عملیات بازپسگیری سایر مناطق مجتمع ادامه می‌دهند.
به گزارش بین الملل فارس، در محور منطقه راهبردی الراموسة نیز نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند خود را به گاراژ الراموسة در غرب این منطقه و کازیة وساختمان شهرداری منطقه برسانند و در حالت پاکسازی مناطق ذکر شده هستند. پیشرویها در این محدوده (1070) نسبت به محیط الراموسة و سایر محورها فعلا سریعتر است.
هدف از عملیات در این محدوده ایجاد اختلال در کمک‌رسانی تروریست ا از شهرک«الراشدین 5» و الحکمة به طرف دانشکده‌ها می باشد.
نقشه درگیری در حلب
به گزارش العالم از سوی دیگر، اتاق گروههای مسلح موسوم به اتاق عملیات آزادسازی شهر حلب از به هلاکت رسیدن یوسف زوعه از سرکرده های گروه مسلح جیش المجاهدین در نبرد با ارتش سوریه و همپیمانانش در محور غربی شهر حلب خبر داد.
نیروهای ارتش سوریه همچنین با یک فروند موشک هدایت شونده یک کامیونت عناصر مسلح را در نزدیک گاراژ راموسه در جنوب حلب منهدم و عناصر داخل آن را به هلاکت رساندند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها