حلقه‌ محاصره تروریست‌ها در حلب تنگ‌تر شد

کد خبر: 592726

ارتش سوریه و نیروهای متحد آن با عملیات امروز خود، در شرق شهر حلب پیشروی کرده و توانستند ارتفاعات راهبردی «الزهور» را آزاد کنند.

حلقه‌ محاصره تروریست‌ها در حلب تنگ‌تر شد
خبرگزاری فارس: نیروهای ارتش سوریه و مقاومت در عملیات امروز خود، در شرق شهر حلب توانستند بعد از درگیری شدید با تروریستهای «نورالدین زنکی» ارتفاعات راهبردی «الزهور» را در منطقه «الارض الحمرا» پاکسازی کنند. این ارتفاعات راهبردی بر جاده قدیم متصل به شهرک صنعتی شیخ نجار اشراف کامل دارد. نیروهای سوری قصد دارند به سوی شرق «مساکن هنانو»، کارخانه های شهرک «شیخ نجار قدیم» پیشروی کنند. نیروهای سوری و رزمندگان مقاومت همچنین در شرق شهر حلب به حملات خود در محور «بستان الباشا» شدت بخشیدند و موفق شدند در بخش غربی این محله حدود ده مجتمع مسکونی را پاکسازی کنند.
نقشه
حملات یگان موشکی و توپخانه‌ای مقاومت به مواضع تروریست در « هنانو»، مجتمع مسکونی جوانان، «بعبدین»، «جبل بدرو» و «الحمرا» ادامه دارد. حملات توپخانه ای و موشکی علیه مواضع تروریست ها همچنین در شهرک‌های الراشدین 4 و 5 همچنان ادامه دارد. شدت حملات به حدی سنگین است که بخش وسیعی از شهرک‌ها همچنین خالی از حضور تروریست‌ها است. نیروهای مقاومت قصد دارند علاوه بر فلج کردن تحرکات تروریست‌ها در این دو محور و قطع کمک رسانی از این شهرک‌ها، به مناطق دیگر از حملات توپخانه‌ای تروریست‌ها به محله‌های «الحمدانیة» و «مجتمع های 1070 دستگاه» جلوگیری کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها