لو رفتن لانه جاسوسی امریکا در فرانگفورت!

کد خبر: 641420

اسناد ویکی‌لیکس نشان می‌دهد که سازمان جاسوسی آمریکا از کنسولگری خود در شهر فرانکفورت برای اهداف جاسوسی استفاده می‌کند.

خبرگزاری فارس: بنابر اطلاعاتی که ویکی‌لیکس افشا کرده است، سازمان‌ جاسوسی آمریکا (سیا) از گوشی‌ها و حتی دستگاه تلویزیون نیز به عنوان دستگاه شنود استفاده می‌کند.
شبکه خبری «دویچه‌وله» با اعلام این خبر نوشت که هکرهای سازمان سیا توانسته‌اند، رمزگذاری‌های شبکه‌های اجتماعی مانند واتس‌آپ را نیز بشکنند و به اطلاعات کاربران این شبکه‌ها دست بیابند.
ویکی‌لیکس 8 هزار و 761 سند و داده درباره روش‌های جاسوسی سازمان سیا منتشر کرده است که نشان می‌دهد که هکرهای سازمان سیا با استفاده از حملات سایبری خود به اطلاعات کامپیوتری افراد مختلف دست یافته‌اند. این سازمان با استفاده از ویروس و بدافزارهای کامپیوتری و استفاده از حفره‌های امنیتی سیستم‌های عامل، موفق شده به اطلاعات ذخیره شده کامپیوتر بسیاری از افراد دست یابد.
از جمله مواردی که دارای اهمیت است این است که هکرهای این سازمان از ساختمان کنسولگری آمریکا در فرانکفورت نیز برای اهداف خود در این زمینه استفاده می‌کنند.
هکرهای این سازمان توانسته‌اند به گوشی‌های آیفون و اندروید و حتی به کامپیوترهایی که با سیستم عامل ویندوز کار می‌کنند، نفوذ کنند و حتی از تلویزیون‌ها هم به عنوان دستگاه‌های شنود استفاده کرده‌اند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها