پیشنهاد آمریکا برای حل و فصل مسائل با روسیه

کد خبر: 668853

سرگئی لاوروف وزیرخارجه روسیه روز چهارشنبه در واشنگتن با رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا و همچنین در کاخ سفید با دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور دیدار کرد. در بین موضوعات به بحث گذاشته شده در رابطه با ساختمان های دیپلماتی روسیه نیز به گفتگو پرداختند.

خبرگزاری مهر: سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: واشنگتن به مسکو اطمینان داد که در آینده نزدیک پیشنهادی برای حل و فصل مسائل دیپلماتیک روسیه در آمریکا و اخراج ۳۵ دیپلمات این کشور ارائه خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیرخارجه روسیه روز چهارشنبه در واشنگتن با رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا و همچنین در کاخ سفید با دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور دیدار کرد. در بین موضوعات به بحث گذاشته شده در رابطه با ساختمان های دیپلماتی روسیه نیز به گفتگو پرداختند. ماریا زاخاروا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «روسیه ۱» گفت: مقامات آمریکایی اعلام کردند که در آینده نزدیک بسته پیشنهادی خود برای رهایی یافتن از این وضعیت را ارائه خواهند داد. دولت باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا در ماه دسامبر ۲۰۱۶ تحریم های بر علیه ۹ موسسه و شرکت و افرادی حقیقی روسی؛ از جمله سازمان اطلاعاتی و امنیتی روسیه به دلیل دخالت در انتخابات ریاست جمهوری و فشار بر دیپلمات های سیاسی شاغل در روسیه اعمال کرد. همچنین آمریکا دو مجتمع مسکونی در نیویورک و سفارت روسیه در واشنگتن که اموال روسیه محسوب می شود را تعطیل کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها