ادامه پیشروی‌های ارتش در صحرای شرقی السویداء

کد خبر: 877686

پیشروی نیرو‌های سوری برای آزادسازی استان السویداء از لوث گروه تروریستی داعش همچنان ادامه دارد.

ادامه پیشروی‌های ارتش در صحرای شرقی السویداء

خبرگزاری تسنیم: به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یگان‌های ارتش عربی سوریه به عملیات خود در عمق منطقه صخره‌ای "تلول الصفا" آخرین پایگاه گروه تروریستی داعش در عمق صحرای شرقی السویداء ادامه داده و خساراتی سنگینی به این گروه تروریستی وارد کردند.

بر اساس این گزارش نیرو‌های سوری محور‌های حرکت تروریست‌های داعشی و خطوط دفاعی آن‌ها در عمق تلول الصفا را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند و همزمان با این تحول غار‌هایی که تروریست‌ها از آن به عنوان مقر و انبار سلاح استفاده می‌کردند هدف حملات موشکی ارتش سوریه قرار گرفت.

از سوی دیگر نیرو‌های سوری مواضع خود را در مناطقی که روز گذشته در تلول الصفا به کنترل خود در آورده بودند تثبیت کرده و تک‌تیراندازان تروریست را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

نیرو‌های سوری روز گذشته بعد از درگیری‌های شدیدی با تروریست‌های داعشی در شمال غرب، غرب، و جنوب غرب تلول الصفا پیشروی چشمگیری کسب کرده و مناطق گسترده‌ای را به کنترل خود در آوردند.

گروه تروریستی داعش ۲۵ جولای گذشته شهر السویداء و تعدادی از روستا‌های واقع در دو حومه شرقی و شمالی این استان را هدف حملات تروریستی خود قرار داد که در پی این حملات ۲۱۵ شهروند سوری کشته و حدود ۱۷۵ نفر نیز زخمی شدند. ده‌ها غیرنظامی نیز که بیشتر آن‌ها زن بودند، توسط تروریست‌های داعشی گروگان گرفته شدند.

صحرای السویداء آخرین پایگاه گروه تروریستی داعش در جنوب سوریه به شمار می‌رود.

ارتش سوریه از پنجشنبه (۱۸ مرداد) عملیات ریشه‌کنی گروه تروریستی داعش در بادیه شرقی السویداء را در جبهه‌ای به عرض ۷۵ کیلومتر آغاز کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها