تقویت حضور نیرو‌های الحشد الشعبی در مرز‌های سوریه

کد خبر: 887183

عملیات الحشد الشعبی محور غرب الانبار از تقویت حضور نیرو‌های خود در مرز‌های مشترک با سوریه خبر داد.

تقویت حضور نیرو‌های الحشد الشعبی در مرز‌های سوریه

خبرگزاری تسنیم: به نقل از السومریه نیوز، عملیات الحشد الشعبی محور غرب الانبار در بیانیه‌ای از تقویت حضور نیرو‌های خود در مرز‌های مشترک با سوریه خبر داد.

در این بیانیه دلیل تقویت حضور نیرو‌های الحشد الشعبی در مرز‌های مشترک با عراق تسلط گروه تروریستی داعش بر برخی از مواضع نیرو‌های موسوم به دموکراتیک سوریه که به اختصار "قسد" خوانده می‌شوند بر شمرده شده است.

این بیانیه می‌افزاید که در طول دو روز گذشته و در پی اوضاع نامساعد جوی برخی از مواضع نیرو‌های دموکراتیک سوریه از سوی تروریست‌های داعشی هدف قرار گرفته شد و در پی این حملات نیرو‌های دموکراتیک عقب‌نشینی کردند که این امر منجر شد خلأیی در مرز‌های سوریه ایجاد شود.

عملیات الحشد الشعبی محور غرب الأنبار در این بیانیه از هماهنگی خوب بین نیرو‌های مرزبانی و ارتش به منظور مقابله با هرگونه شرایط اضطراری خبر داد و تاکید کرد که اقدامات لازم برای برقراری امنیت مرز‌های مشترک انجام شده است.

هیئت الحشد الشعبی عراق نهم دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی (۱۸ آذر) از کامل شدن عملیات نظامی در الجزیره و البادیه در غرب عراق و تسلط کامل بر مرز‌های مشترک با سوریه خبر داد.

حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق نوزدهم آذرماه سال گذشته آزادسازی کامل خاک این کشور از لوث داعش را اعلام کرد، اما تعقیب تروریست‌های داعشی و پاکسازی کامل عراق از لوث داعش همچنان ادامه دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها