درگیری مسلحانه مرزبانان با قاچاقچیان مواد مخدر

کد خبر: 1047854

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از درگیری مسلحانه مرزبانان با باند بزرگ قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: در این درگیری یکی از سوداگران مرگ به هلاکت رسید.

درگیری مسلحانه مرزبانان با قاچاقچیان مواد مخدر

خبرگزاری مهر: سردار احمدعلی گودرزی با اعلام خبر درگیری مسلحانه مأموران پلیس با سودگران مرگ در جنوب کشور اظهار کرد: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی "جالق" شهرستان سراوان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده برای انتقال محموله موادمخدر با موتورسیکلت به عمق کشور مشخص شد.

وی تصریح کرد: مرزداران دلاور هنگ مرزی سراوان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای کمین هدفمند، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ زمانیکه خود را در کمین و محاصره مرزداران دیدند، به سمت مأموران تیراندازی کرده که مرزداران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند و در نهایت پس از درگیری مسلحانه سنگین، با توجه به اتخاذ تاکتیهای عملیاتی مناسب از طرف مرزداران، سوداگران مرگ که عرصه را بر خود تنگ ‌دیدند با برجا گذاشتن تعدادی موتورسیکلت و محموله سنگین موادمخدر به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.

گودرزی بیان کرد: مرزداران در این عملیات ضمن به هلاکت رساندن یکی از قاچاقچیان و توقیف 10 دستگاه موتورسیکلت، یک تن و 90 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری سایر متهمان پرونده در دستور کار قرار دارد، گفت: تلاش مرزبانان برای مبارزه با اشرار، قاچاقچیان و اخلالگران اقتصادی با قوت و بیش از پیش ادامه خواهد داشت و اجازه نمی‌دهند قاچاقچیان به راحتی نقشه‌های شوم خود را عملی کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها