سرقت مسلحانه از دو تبعه افغانی در اتوبان آزادگان

کد خبر: 1080092

معاون جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری سارق مسلح تحت پوشش مامور خبر داد.

سرقت مسلحانه از دو تبعه افغانی در اتوبان آزادگان

 سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری معاون جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: بیست و سوم خرداد ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت مسلحانه تحت عنوان مأمور، حسب دادخواهی ۲ تبعه کشور افغانستان به اداره یکم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: شاکیان در تحقیقات پلیسی اظهار کردند، حوالی ساعت ۱۸:۰۰ سیزدهم خرداد ماه در حالی که در تقاطع اتوبان آزادگان - فتح به عنوان مسافر سوار یک دستگاه خودرو پراید ۱۳۱ سفید رنگ شده بودند، راننده خودرو پس از طی مسافتی با معرفی خود به عنوان مامور پلیس و با تهدید بوسیله یک قبضه سلاح کمری رولور کلیه اموال و مدارک همراه شاکیان شامل: یک دستگاه گوشی موبایل به مارک سامسونگ به همراه ۲ عدد کارت عابربانک با اخذ رمز آن‌ها را از ایشان اخذ و پس از پیاده کردن مال باختگان در محدوده میدان زیباشهر متواری می‌گردد.

معاون جرائم جنایی پلیس آگاهی ابراز داشت: در راستای پیگیری موضوع و در جریان اقدامات پلیسی به عمل آمده همچون بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته و بهره گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم، اطلاع حاصل شد، تلفن همراه یکی از مالباختگان در اختیار شخصی به هویت کریم است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه تصویر کریم به رویت شکات رسید که صراحتاً وی را به عنوان سارق مسلح شناسایی کردند و  در ادامه روند پیگیری پرونده طی تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم مورد نظر در امر خرید و فروش مواد مخدر نیز فعالیت دارد.

سرهنگ نثاری گفت: با اطلاعات بدست آمده کارآگاهان طی ساعت‌ها اقدامات پلیسی و اطلاعاتی علیرغم اینکه آدرس دقیقی از محل سکونت و حضور کریم بدست نیامده بود کارآگاهان موفق می‌شوند وی را در غرب تهرانشناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: کریم در مواجهه حضوری با شکات به عنوان سارق مسلح تحت پوشش مامور مورد شناسایی قرار گرفت؛ و اقدامات پلیسی کماکان برای کشف سلاح و سایر جرائم احتمالی دیگر متهم با جدیت ادامه دارد./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها