وضعیت خیابان های پایتخت در دومین روز فراخوان اعتصاب

کد خبر: 1186697

در دومین روز از فراخوان سراسری برای اعتصاب سراسری، بازارهای تهران تقریبا باز بود.

وضعیت خیابان های پایتخت در دومین روز فراخوان اعتصاب

امروز چهارشنبه بیست و پنجم آبان اکثر کسبه در مرکز در تهران از جمله در خیابان‌های جمهوری ،بهارستان و فردوسی به روال روزهای معمول مغازهای خود را باز کرده و آماده فعالیت روزانه بودند.

در محدوده خیابانهای مرکزی تهران که روز گذشته به جهت برخی تحرکات شاهد بسته شدن برخی از کسب و کارها خصوصا از ظهر به بعد و بروز درگیری هایی بودیم اما امروز علاوه بر ادارات و مراکز دولتی از قبیل بانک ها، مراکز تجاری از جمله بازار علاء الدین و چهارسو نیز باز بودند و در امنیت حاصل از حضور نیروهای حافظ امنیت به فعالیت می پرداختند.

حضور نیروهای حافظ امنیت در خیابان ها و مراکز تجاری مرکز شهر پررنگ بود و عملا مانع از شکل گیری هر نوع حرکتی در جهت ایجاد ارعاب برای کسبه که مغازه‌های خود را باز کرده بودند، می‌شد.

با وجود باز بودن مغازها و بازارهای نواحی مرکزی تهران، به نظر می رسید خیابان انقلاب امروز  نیمه تعطیل است و به جز تعدادی معدود از مغازهای های کتاب فروشی و تهیه غذا، اکثر مغازه‌ها در این محدوده تعطیل بودند.

محدوده سر در دانشگاه تهران و پیاده‌روهای خیابان انقلاب نیز امروز یکی از خلوت ترین روزهای خود را تجربه کرد .

حضور نیروهای پلیس امنیت در خیابان انقلاب محدوده بین میدان انقلاب و چهار راه ولیعصر در حد معمول هفته‌های اخیر بود که در جاهای تعیین شده برای این نیروها مستقر بودند.

در محدوده متروی چهارراه ولیعصر که رفت و آمد مردم عادی به نظر می‌رسید بلندگوهایی تعبیه شده بود که سرودهای حماسی از آن پخش می شد.

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها