آیا نرخ‌ بیکاری در ‌پلدختر صفر شد؟

کد خبر: 1199601

فرماندار پلدختر با انتقاد از اعلام نرخ صفر بیکاری در این شهرستان گفت:بیکاری یکی از معضلات و مشکلات ‌پلدختر است.

 آیا نرخ‌ بیکاری در ‌پلدختر صفر شد؟

فرماندار پلدختر با انتقاد از اعلام نرخ صفر بیکاری در این شهرستان گفت:بیکاری یکی از معضلات و مشکلات ‌پلدختر است.

حمید خادم ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال و برنامه‌ریزی که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه در کمیته برنامه‌ریزی استان‌، نرخ بیکاری شهرستان پلدختر را صفر زده‌اند، اظهار داشت: واقعیت‌های میدانی شهرستان پلدختر با آمار شورای برنامه‌ریزی تفاوت زیادی دارد و حقیقت غیر از این است.

وی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در شهرستان پلدختر بسیار بالاست، افزود:چرا نرخ بیکاری شهرستانی را که با بیکاری دست و پنجه نرم می‌کند باید صفر باشد، این نرخ روی همه مسائل، توازن و بودجه شهرستان تاثیر‌گذار است.

 فرماندار پلدختر با اشاره به اینکه از استانداری و شورای برنامه‌ریزی برای نرخ بیکاری شهرستان پیگیری صورت گرفته‌ عنوان کرد: یکی از مشکلات و معضلات شهرستان پلدختر بیکاری است که مسئولان باید با تلاش شبانه‌روزی برای حل این معضل تلاش کنند.

وی بیان کرد:اگر تسهیلات اشتغالزایی به درستی به دست افراد فاقد شغل برسد قطعا در نرخ بیکاری موثر است و می‌تواند بخشی از مشکلات معیشتی خانواده ها را برطرف کند.

خادم با اشاره به اینکه اشتغال جوانان یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است گفت: اگر مشکل اشتغال جوانان حل نشود سبب تداوم مشکلات در حوزه‌های دیگر در کشور شده و همچنان ما با مشکلات عمده دست و پنجه نرم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بیکاری یکی از نقاط ضعف برای بهره‌برداری دشمنان در اغتشاشات اخیر کشور بود تصریح کرد: همه مسئولان و‌ مدیران باید در این ‌ارتباط‌ تلاش خود را انجام داده تا مشکلات در این حوزه برطرف شود.

 فرماندار پلدختر عنوان کرد:باید تلاش کنیم تعهد شهرستان در رابطه با اشتغال محقق شود تا به سبب آن بخشی از مشکلات مردم و جوانان حل شود./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها