سرویس‌دهی رایگان مترو در راهپیمایی روز قدس

کد خبر: 1214869

مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران: خدمات مترو از ۹ صبح فردا تا پایان مراسم روز قدس رایگان است.

سرویس‌دهی رایگان مترو در راهپیمایی روز قدس

 مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آمادگی مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای جابه‌جایی رایگان شهروندان برای حضور در نماز جمعه و راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

سیما بدرقه اظهار کرد: خدمات مترو از 9 صبح فردا تا پایان مراسم رایگان است و به این منظور، 5 رام قطار به خط 4 مترو که در مسیر راهپیمایی قرار دارد، اضافه شده تا سرفاصله حرکت قطارها در این خط از 7 دقیقه به 5 دقیقه کاهش یابد.

وی توصیه کرد: شهروندان برای حضور در مراسم از طریق مترو، می‌توانند با استفاده از ایستگاه‌های متروی میدان انقلاب اسلامی، تأتر شهر، توحید، شادمان، حبیب‌الله و استاد معین در راهپیمایی شرکت کنند و بعد از پایان مراسم از همین طریق به منازل خود باز گردند.

بدرقه درباره خدمات سازمان تاکسیرانی نیز توضیح داد: 60 دستگاه تاکسی ون در 6 مسیر در نظر گرفته شده است تا شهروندان را به صورت رایگان از میدان فردوسی، میدان ولی‌عصر (عج)، کارگر جنوبی، کارگر شمالی، تقاطع حجاب - فاطمی و تقاطع نواب - آزادی، به مراسم برساند.

 مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد اقدامات شرکت واحد نیز تأکید کرد: ناوگان اتوبوسرانی تهران با استفاده از حداکثر ظرفیت خود نسبت به جابه‌جایی رایگان شهروندان از پایانه‌ها، میادین و نقاط مهم شهر به محل برگزاری مراسم اقدام می‌کند و در خاتمه مراسم، آنها را به مبادی اولیه باز می‌گرداند.

وی خاطرنشان کرد: از عموم شهروندان درخواست می‌کنیم تا به منظور راحتی خودشان و دیگران به جای وسیله نقلیه شخصی با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در مراسم فردا شرکت کنند.

ویژه برنامه‌های فرهنگی مترو تهران در روز جهانی قدس

به گزارش تسنیم، سید محمد نقیب؛ معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران نیز با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته در مجموعه مترو در روز قدس گفت: زنده نگه داشتن روز جهانی قدس به عنوان محور وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران افزود: برپایی استیج با حضور خواننده‌های مطرح کشور، غرفه کودک و فلسطین، نقاشی و رنگ آمیزی ماکت ویژه مراسم توسط کودکان، اجرای مسابقه و اهدای هدایای ویژه، اهدای بادکنک به کودکان، برپایی پایگاه سلامت، کارگاه خطاطی و خوشنویسی، غرفه عفاف و حجاب، توزیع محصولات فرهنگی، مشاوره حقوقی, اکران نمایشگاه عکس از برنامه‌های معاونت امور فرهنگی و اجتماعی مترو تهران در مراسم یوم الله آخرین جمعه ماه مبارک رمضان خواهد بود.

وی ادامه داد: توزیع پرچم ایران اسلامی و پوستر در بین راهپیمایان و همچنین اجرای سرودهای انقلابی و حماسی از سوی گروه‌های سرود نوجوانان و جوانان در ایستگاه‌های میدان انقلاب اسلامی و تئاترشهر، فضاسازی و نصب بنر در ایستگاه‌های مترو تهران از دیگر اقدامات معاونت امور فرهنگی و اجتماعی مترو تهران است که می‌توان به آن اشاره کرد.

نقیب تصریح کرد: انتفاضه زنده است و پیروزی جبهه مقاومت قطعی و نزدیک خواهد بود و این حاصل اتحاد ذیل پرچم اسلام است و ان‌شاالله جوانان ادامه‌رو راه شهدای گرانقدر خواهند بود و به زودی قدس شریف آزاد خواهد شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها