وزش باد و رگبار پراکنده در برخی از نقاط کشور

کد خبر: 1239455

امروز در مناطقی از آذربایجان غربی، کردستان، ایلام، شمال خوزستان هرمزگان، جنوب فارس و ارتفاعات زاگرس مرکزی ، رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

وزش باد و رگبار پراکنده در برخی از نقاط کشور

براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی بعد از ظهر امروز در مناطقی از آذربایجان غربی، کردستان، ایلام، شمال خوزستان هرمزگان، جنوب فارس و ارتفاعات زاگرس مرکزی ،ابرناکی رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

 در نوار شرقی کشور وزش باد تداوم خواهد داشت و در سایر مناطق جوی آرام و پایدار مستقر است.

شنبه در شمال غرب و بتدریج بعد از ظهر در گیلان و مازندران و در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی ،ابرناکی رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

در ساعات بعد از ظهر این روز در دامنه های جنوبی البرز واقع در استانهای قزوین ،البرز و تهران نیز افزایش ابر و وزش باد شدید موقتی همچنین در غرب هرمزگان و جنوب فارس نیز رشد ابرهای همرفتی و رگبار و رعد و برق موقتی دور از انتظار نیست.

 یکشنبه علاوه بر شمال غرب در کل سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی نیز بارش و کاهش دمای موقتی رخ می دهد.

 دوشنبه در مازندران و ارتفاعات البرز رگبار پراکنده پیش بینی میشود. طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در غالب مناطق کشور جوی پایدار مستقر است همچنین طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در نوار شرقی کشور بویژه در شمال سیستان و بلوچستان و شرق خراسان جنوبی وزش باد افزایش می‌یابد و در نیمه غربی کشور روند افزایش دما حاکم می شود.

باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها