خبر مهم برای مسافران شمال | ترافیک سنگین در محورهای مازندران/ در مسیر رودخانه و کوه توقف نکنید

کد خبر: 1247912

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار درباره ریزش سنگ در محورهای کوهستانی گفت: ترافیک در محورهای مازندران سنگین است و مسافران نیز از توقف در محورهای کوهستانی خودداری کنند.

خبر مهم برای مسافران شمال | ترافیک سنگین در محورهای مازندران/ در مسیر رودخانه و کوه توقف نکنید

،سرهنگ یدالله جهان تاب، رئیس پلیس راه  مازندران در جمع خبرنگاران از یک‌طرفه شدن جاده چالوس از طرف تهران به مازندران خبر داد و اظهار داشت: محور چالوس در مسیر شمال به جنوب  از ساعت 8 صبح  سه‌شنبه  با اعمال محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب در محدوده مرزن آباد یک‌طرفه شده است.

وی افزود: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه ترافیک در محور چالوس مسیر محدوده گرماب و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه سنگین است گفت: ترافیک در آزادراه تهران - شمال محدوده عوارضی و سولقان تا تونل شماره 12، و همچنین محدوده تونل‌ 17 و 18 و حدفاصل تونل البرز تا پل زنگوله سنگین است.

جهان‌تاب با تاکید بر هشدار هواشناسی و خطر ریزش سنگ، افزود: در محور هراز و مسیر جنوب به شمال در حدفاصل امامزاده هاشم تا بایجان و محدوده سه راهی چلاو ترافیک سنگین است.

وی درباره ترافیک در محور فیروزکوه نیز عنوان کرد: در مسیر جنوب به شمال محدوده دماوند ترافیک سنگین بوده و از رانندگان تقاضا داریم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به توصیه‌های ماموران توجه داشته باشند و از سرعت زیاد و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه احتمال ریزش سنگ از کوه وجود دارد، خاطرنشان کرد: خودرو‌ها در کنار جاده‌ها توقف نکنند و هشدار هواشناسی مبنی بر بارش باران و جاری شدن سیلاب، را جدی بگیرند و از توقف در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها