کیفیت هوا در باقرشهر در وضعیت بنفش/ هوا بسیار ناسالم شد

کد خبر: 1256327

شاخص آلودگی هوای باقرشهر هم‌اکنون روی عدد ۲۱۳ قرار دارد و کیفیت هوا در وضعیت بنفش و بسیار ناسالم است.

کیفیت هوا در باقرشهر در وضعیت بنفش/ هوا بسیار ناسالم شد

 بنابر اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص آلودگی هوای باقرشهر هم‌اکنون روی عدد 213 قرار دارد و کیفیت هوا، در وضعیت بنفش و بسیار ناسالم برای تمام گروه‌ها است.

بنا بر اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، امروز هوای شهر تهران و 6 شهرستان هم‌جوار (ری، پیشوا، شهریار، اسلامشهر، پاکدشت، قرچک، ملارد و ورامین) در وضعیت ناسالم قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا 50 هوای پاک (سبز)، 51 تا 100 هوای قابل قبول (زرد)، 101 تا 150 ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، 151 تا 200 ناسالم برای عموم (قرمز)، 201 تا 300 بسیار ناسالم (بنفش) و 301 تا 500 بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

بر اساس این گزارش آلودگی هوای باقرشهر در وضعیت بسیار ناسالم (بنفش) قرار دارد که بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور افراد باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری ورزند.

گفتنی است که پالایشگاه نفت تهران، شهرک انرژی و سایر صنایع آلاینده در مجاورت شهر باقرشهر قرار دارند و مردم این شهر روزانه با آلودگی هوای ناشی از فعالیت پالایشگاه مواجه هستند درحالی‌که در سال‌های اخیر پالایشگاه نفت تهران از لیست آلاینده‌های استان تهران خارج شده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها