فوری / آخرین وضعیت تعطیلی مدارس دوشنبه ۹ بهمن | کدام مدارس تعطیل هستند؟

کد خبر: 1271439

فردا 9 بهمن مدارس کدام استانها تعطیل است؟

فوری / آخرین وضعیت تعطیلی مدارس دوشنبه ۹ بهمن | کدام مدارس تعطیل هستند؟

 ️بارش برف و یخبندان امروز مدارس بسیاری از شهرستان‌های کشور را تعطیل کرد. در کنار بارش برف، آلودگی هوا به کلانشهرهایی مثل تهران بازگشته است و ممکن است مدارس فردا هم تعطیل شود.

تعطیلی مدارس 8 بهمن

استانداری تهران درباره تعطیلی مدارس در ۸ بهمن ماه هنوز اطلاعیه ای صادر نکرده است. (در صورت اعلام تعطیلی مدارس تهران و سایر استان ها این گزارش به روز می شود.)

اخبار هواشناسی / پیش بینی آب و هوا طی روزهای آینده

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور گفت:  با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور هشدار هواشناسی در ۸ استان صادر شده است به طوری که نوار غربی آذربایجان غربی، غرب کردستان، ایلام، لرستان، شمال غرب چهارمحال و بختیاری، شمال و شرق خوزستان، غرب اصفهان، شمال کرمانشاه درگیر بارش برف و کولاک خواهند بود.

یکشنبه بارش‌ها در شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی کاهش می‌یابد و در شمال شرق و سواحل دریای خزر با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت، همچنین در این روز در جنوب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش‌های پراکنده روی می‌دهد. روز دوشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و شمال غرب بارش‌ پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جو نسبتاً پایداری حاکم خواهد شد.

روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی جدید بارش‌ها در غرب، شمال غرب و سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت. چهارشنبه با تقویت سامانه بارشی در غرب،‌گستره بارش‌ها با مناطقی از مرکز، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز و زاگرس کشیده خواهد شد.

مدارس بانه فردا دوشنبه با تاخیر برگزار می‌شود

مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان از تاخیر در شروع به کار مدارس بانه در روز دوشنبه نهم بهمن ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

میثم منتشلو شامگاه یکشنبه به خبرنگاران رسانه‌های جمعی اعلام کرد: با عنایت به تصمیم فرماندار بانه، به دلیل برودت هوا و امکان یخبندان معابر، فردا دوشنبه نهم بهمن ماه ۱۴۰۲ فعالیت کلیه مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی شهر و روستای این شهرستان در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

وی افزود: ضروری است مدیران مدارس اطلاع رسانی لازم را به اولیای دانش‌آموزان و سرویس‌های مدارس انجام دهند.

 برخی مدارس روستایی در قوچان غیرحضوری شد

مدیر آموزش و پرورش قوچان از غیرحضوری شدن برخی مدارس روستایی این شهرستان در نوبت صبح دوشنبه ٩ بهمن‌ماه خبر داد.

علی اسماعیلی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان اظهار کرد: به‌دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس ابتدایی و متوسطه اول در برخی روستاهای این شهرستان در نوبت صبح فردا دوشنبه ٩ بهمن غیرحضوری خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش قوچان بیان کرد: مدارس روستاهای آسی بلاغ، رهورد، آبجهان، شیرزن، جوزان، قره‌چه اسفجیر به همراه روستاهای بعد از سد تبارک شامل طویل، برج قارداش، کردکانلو، چران، الهیان و یدک در نوبت صبح به صورت غیر حضوری است.

گفتنی است بارش برف از صبح امروز در قوچان آغاز و همین مسئله باعث شد مدارس روستایی این شهرستان به دلیل برودت هوا و لغزندگی معابر در نوبت عصر غیرحضوری شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها