وام قرض الحسنه |وام قرض الحسنه رسالت | وام قرض الحسنه فرزند آوری | وام قرض الحسنه مهر ایران

پرداخت هدیه بلاعوض 1 میلیون تومانی عید فطر برای این دهک ها | واریزی وام 150 میلیونی برای دهک یک تا 5 با مراجعه به این سایت

کد خبر: 1282230

میثم معافی از پرداخت 1 میلیون تومان بسته کمک معیشتی بلاعوض خبر داد.

پرداخت هدیه بلاعوض 1 میلیون تومانی عید فطر برای این دهک ها | واریزی وام 150 میلیونی برای دهک یک تا 5 با مراجعه به این سایت

خبرنگار شکیبا بقال زاده: مدیرکل کمیته امداد مازندران، گفت: ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان مازندران توزیع شده است.

میثم معافی، اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان تاکنون 22 هزار بسته معیشتی به ارزش 9 میلیارد تومان میان نیازمندان مازندران توزیع شده است.

وی با اشاره به کمک خیرین و مشارکت مردمی در تهیه بسته‌های معیشتی افزود: توزیع بسته‌های معیشتی کمیته امداد میان خانواده های مددجو کمیته امداد استمرار دارد.

معافی همچنین تصریح کرد: سال گذشته  100 هزار سرپرست خانواده کمیته امداد در کشور با کمک کمیته امداد و دریافت وام 150 میلیون تومانی اشتغال به خودکفایی رسیدند که در مازندران 4 هزار سرپرست خانواده آموزش‌های مهارتی دیدند و به توانمندی اقتصادی رسیدند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران بیان کرد: توانمندسازی 23 هزار سرپرست خانواده در طرح مهارت افزایی، کارآفرینی و آموزشی را داریم که با استفاده از تسهیلات اشتغال‌زایی در آینده نزدیک استقلال اقتصادی را برایشان به همراه دارد.

وی گفت: تاکنون جذب هزار و صد میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی توسط اداره کل کمیته امداد را داشتیم که بیش از 70 درصد این تسهیلات به جوانان جویای کار غیر مددجو امداد اختصاص یافت.

معافی افزود: متقاضیان جوان جویای کار دهک یک تا 5 می‌توانند با مراجعه به سایت (حیات) ثبت نام کرده و از تسهیلات بهره‌مند شوند.

آیین توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی تهیه شده از محل موقوفه مرحومه خیرالنسا به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و خانواده‌های زندانیان آذربایجان شرقی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، مدیرکل کمیته امداد، مدیر کل بهزیستی و جمعی از مدیران و مسئولان استانی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این آیین اظهار کرد: از حمایت‌های متولیان امر به خصوص اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی یادآور شد: موقوفه خیر النسا در دهه ۶۰ به تعدادی از خیران داده شده و در سایه تلاش متولیان عزیز و پیگیری‌هایشان خدمات ارزشمندی برای مستضعفان ارائه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی نیز در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطر واقفه نیک اندیش خانم خیر النسا بیان کرد: سالیان سال است که به یاد این واقفه همه ساله اقدامات نیکی صورت می‌گیرد به طوریکه سال گذشته ۱۵۰۰ بسته بین مددجویان و افراد نیازمند و خانواده‌های زندانیان توزیع شده و در اختیارشان قرار گرفت و امسال به تعداد ۲۰۰۰ بسته افزایش یافت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی یادآور شد: ارزش ریالی این بسته ها حدودا یک میلیون تومان بوده و شامل مرغ، روغن، ماکارونی، چای، قند، رب و … است.

حجت الاسلام حسینی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: از همراهی و حمایت مجموعه‌های ذیربط قدردانی می‌کنیم و امیدواریم این اقدامات بیش از پیش شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، طی این آیین دو هزار بسته معیشتی از محل موقوفات خیرالنسا با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد و بهزیستی استان به مددجویان و نیازمندان تحت پوشش و خانواده‌های زندانیان توزیع شد./ایسنا

از فروردین 1403 به ازای هر مستمری بگیر بهزیستی و کمیته امداد نفری 910 هزار تومان در 20 فروردین واریز خواهد شد.

۳۰ درصد افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در سال ۱۴۰۳ تائید شد.

در سال قبل مددجویان بهزیستی و کمته امداد به ازای هر نفر رقمی برابر با ۷۰۰ هزار تومان واریزی داشتند.

بنابراین با افزایش ۳۰ درصد در سال ۱۴۰۳ یک مددجوی بهزیستی و کمیته امداد ۹۱۰ میلیون تومان ویک خانواده ۲ نفره نزدیک به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دریافت می کند.

این مبلغ همین طور به نسبت تعداد اعضای خانواده افزایش پیدا می کند.

و خانواده ۵ نفره حدودا نزدیک به ۴میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دریافت می کند.

واریزی های تازه از ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها