قتل خونین مرد جوان در رستوران معروف/ دعوا سر بستن شیر فلکه گاز به جنایت ختم شد

کد خبر: 1290559

مرد جوانی که در یکی از رستوران‌های معروف محله سازمان برنامه، همکار خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شد.

قتل خونین مرد جوان در رستوران معروف/ دعوا سر بستن شیر فلکه گاز به جنایت ختم شد

 جمعه بیست و دوم اردیبهشت‌ماه امسال، کارکنان انتظامات بیمارستان پیامبران، مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و با جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان مواجه شدند که براثر 3 ضربه چاقو به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مقتول در یکی از رستوران‌های معروف سازمان برنامه، کار می‌کرده و به دست همکارش قربانی شده است.

کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از دریافت این اطلاعات مهم، خیلی زود مخفیگاه متهم را شناسایی و وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود هدف بازجویی قرار گرفت و به قتل همکار خود در رستوران اعتراف و عنوان کرد اختلاف آنها به‌خاطر بستن شیر فلکه گاز بوده است!

به گزارش تسنیم، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها