ماجرای شلیک پلیس در جنوب تهران برای دستگیری زورگیر حرفه‌ای

کد خبر: 1290666

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک زورگیر حرفه‌ای در جنوب تهران خبر داد.

ماجرای شلیک پلیس در جنوب تهران برای دستگیری زورگیر حرفه‌ای

 سرهنگ کیانوش نظری در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال تماس فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام گزارشی مبنی بر سرقت کارت بانکی‌اش با روش زورگیری، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی به محل مذکور اعزام شدند. با حضور ماموران در محل، آنان نسبت به بررسی دوربین‌های محل سرقت اقدام کرده و در جریان آن موفق به شناسایی هویت سارق شدند.

وی با بیان اینکه با شناسایی هویت سارق، اطلاعات مربوط به وی به تمامی واحدهای گشت اعلام شد، گفت: گشت‌زنی‌ها برای دستگیری این سارق ادامه داشت، تا اینکه روز گذشته ماموران پلیس، این سارق تحت تعقیب و سابقه‌دار را در محله صالح آباد مورد شناسایی قرار داده و برای دستگیری‌اش وارد عمل شدند.

نظری با بیان اینکه متهم به محض مشاهده ماموران پا به فرار گذاشت، گفت:‌در همین راستا نیز عملیات تعقیب و گریز میان پلیس و ماموران شکل گرفت و ماموران پلیس نسبت به اجرا طرح مهار اقدام کردند. دقایقی بعد نیز عوامل انتظامی با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به شلیک تیرهوایی کرده و متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی گفت: با انتقال متهم به مقر انتظامی، مشخص شد که او دقایقی قبل از دستگیری نیز با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت به عنف در منطقه خانی آباد نو کرده است. این فرد تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود مبنی بر زورگیری اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه در بازرسی بدنی از متهم مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال پول نقد و تعدادی کارت عابر بانک سرقت از شهروندان نیز کشف و ضبط شد، گفت: تاکنون ۱۰ نفر از شکات نسبت به شناسایی متهم اقدام کرده‌اند و تحقیقات برای شناسایی دیگر شاکیان این فرد همچنان ادامه دارد. برای متهم نیز پرونده‌ای تشکیل شده و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شده است./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها