بازداشت مرد مامورنما در حین اخاذی از مسافران مترو

کد خبر: 1290794

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک مامورنمای اخاذ خبر داد.

بازداشت مرد مامورنما در حین اخاذی از مسافران مترو

سرهنگ علی قاسم پور درباره جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع چندین فقره اخاذی و سرقت به شیوه غصب عنوان پلیس در ایستگاه‌های مترو، دستگیری متهم در دستورکار ماموران پلیس مترو قرار گرفت و در نهایت با بررسی دوربین های محل سرقت مشخصات ظاهری متهم شناسایی شده و در اختیار تمامی گشت‌های محسوس و نامحسوس مستقر در ایستگاه‌های مترو قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران متهم را در حین اخاذی از یکی از شهروندان شناسایی کردند، افزود: متهم بلافاصله دستگیر و در بازرسی اولیه از وی تجهیزات نظامی شامل بی‌سیم دستی، کلاه نظامی، کارت شناسایی جعلی و مقداری دلار و وجه نقد کشف و ضبط شد.

قاسم پور با اشاره به شناسایی چند نفر از شکات این پرونده خاطرنشان کرد: متهم به همراه اموال مکشوفه و برای کشف جرائم احتمالی به کلانتری ۱۰۴ عباس آباد منتقل شد و در آنجا تحت بازجویی قرار گرفت. این فرد در مقر انتظامی ضمن اعتراف به جرم خود مبنی بر غصب عنوان پلیس واخاذی از شهروندان به ۱۰ فقره سرقت به این شیوه اعتراف کرد. 

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت:‌این فرد به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

وی به شهروندان توصیه کرد در صورت مواجهه با افرادی که خود را پلیس معرفی می‌کنند، به‌خصوص افرادی که با لباس شخصی فعالیت دارند، حتما ابتدا کارت شناسایی و حکم ماموریت آن شخص را رویت کرده و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند./ایسنا

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها