زن بی‌گناه قربانی توهم شوهرش شد

کد خبر: 185470

مأموران با حضور در محل حادثه با جسد زن جوانی به نام مریم روبه‌رو شدند که بر اثر اصابت گلوله به بدنش به قتل رسیده بود و کودکان این زن که در حال گریه کنار جسد مادرشان بودند، پدر خود را فاتل معرفی کردند.

فارس: دادگاه مردی را که با انگیزه نامعلوم همسرش را به قتل رسانده بود به قصاص محکوم کرد.
تابستان سال ۸۷ مأموران پلیس شهرستان دماوند از طریق مرکز فوریت‌های پلیس از وقوع یک تیراندازی منجر به قتل در یکی از محلات این شهرستان باخبر شدند.

مأموران با حضور در محل حادثه با جسد زن جوانی به نام مریم روبه‌رو شدند که بر اثر اصابت گلوله به بدنش به قتل رسیده بود و کودکان این زن که در حال گریه کنار جسد مادرشان بودند، پدر خود را فاتل معرفی کردند.

تحقیقات و تلاش مأموران پلیس برای دستگیری متهم خیلی طولانی نشد و آنها موفق شدند عامل این قتل را خیلی زود شناسایی و دستگیر کنند.

کیومرث در اولین جلسه تحقیقات به ارتکاب قتل همسرش با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد و بعد از صدور قرار مجرمیت برای وی، پرونده به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

در اولین جلسه محاکمه که در تاریخ ۲۴ فروردین امسال در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی نورالله عزیزمحمدی برگزار شد.

در این جلسه متهم ضمن اعتراف به ارتکاب قتل همسرش درباره انگیزه خود گفت: تعدادی از دوستانم و حتی پسرم به من گفته بود که همسرم با مردی به نام محسن ارتباط دارد. همسرم هم مدت‌ها بود که بنای ناسازگاری گذاشته و خواستار طلاق بود.

وی ادامه داد: بعد از اینکه اصرار او برای طلاق و ازدواج با محسن را دیدم، با هم به دادگاه رفتیم اما آن روز دادگاه تعطیل بود و زمانی که به خانه برگشتیم مقابل خانه او را با اسلحه به قتل رساندم و سپس گلوله‌ای هم به شکم خودم شلیک کردم تا خودکشی کنم اما زنده ماندم.

با توجه به این اظهارات متهم، قاضی عزیزمحمدی دستور تحقیقات بیشتر درباره ادعاهای جدید متهم را صادر کرد و قرار شد از دوستان، خانواده متهم و اهالی محل سکونت آنها تحقیق شود.

بعد از انجام تحقیقات بیشتر، جلسه محاکمه متهم روز گذشته در همین شعبه برگزار شد که قاضی خطاب به متهم گفت: تحقیقات نشان داده که تمام ادعاهایت در زمینه رفتارهای غیراحلاقی همسرت و ارتباط او با مردی غریبه کذب بوده و او زنی آبرومند بوده است.

متهم در حالی که به شدت گریه می‌کرد و از خانواده همسرش درخواست بخشش داشت، در پاسخ به قاضی گفت: من او را به شدت دوست داشتم و نمی‌خواستم تحت هیچ شرایطی او را از دست بدهم ولی از انگیزه اصلی خود برای قتل هیچ حرفی نمی‌زنم.

در پایان این جلسه بعد از اخذ آخرین دفاعیات متهم، قاضی عزیزمحمدی و مستشاران دادگاه وارد شور شدند و در نهایت متهم را به قصاص محکوم کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها