نحوه ارائه خدمات درمانی جانبازان زیر 70 درصد

کد خبر: 197101

آیین نامه ای برای اجرایی شدن ارائه خدمات به جانبازان توسط وزارت دفاع، بنیاد شهید و معاونت حقوقی رئیس جمهور تدوین شده است و در صورت تصویب بودجه اجرای بسته های جدید درمانی به جانبازان آغاز می شود .

مهر: مدیرعامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح از تعریف بسته های جدید درمانی و خدماتی برای جانبازان خبر داد و گفت: براساس قانون برنامه پنجم توسعه ارائه خدمات درمانی به جانبازان زیر 70 درصد ازسوی نیروهای مسلح و جانبازان بالای 70 درصد توسط بنیاد شهید انجام می شود.
سردار سرتیپ دوم دکتر فرشاد نجفی پور افزود: البته برای ارائه خدمات درمانی به جانبازان منتظر تصویب نهایی بودجه مخصوص این کار از سوی مجلس هستیم که امدواریم نمایندگان مجلس بودجه کافی به این امر اختصاص دهند.
وی با اشاره به اینکه نباید اجرای کامل این قانون برعهده نیروهای مسلح باشد وبقیه دستگاهها از اجرای آن سر باز زنند ، گفت: با توجه به این امر درخواست اصلاح قانون ارائه خدمات درمانی به جانبازان زیر 70 درصد را داشته ایم که بزودی ارائه می شود.
مدیرعامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح تاکید کرد: آیین نامه ای برای اجرایی شدن ارائه خدمات به جانبازان توسط وزارت دفاع، بنیاد شهید و معاونت حقوقی رئیس جمهور تدوین شده است و در صورت تصویب بودجه اجرای بسته های جدید درمانی به جانبازان آغاز می شود .
به گفته نجفی پور، البته سال گذشته نیز خدمات درمانی از سوی نیروهای مسلح به جانبازان ارائه شد و در سال جدید خدمات جدیدی نسبت به گذشته به آنان ارائه خواهد شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها