انتخاب روزجهانی «جیمز باند»!

کد خبر: 218045

طرفداران جیمز باند در سراسر جهان، در این روز جشن‌های مختلفی را در ارتباط با کاراکتر جیمز باند و فیلم‌های آن برپا خواهند کرد.

فارس: شرکت‌ فیلمسازی سونی و کمپانی متروگلدوین مه‌یر پنجاهمین سالگرد تولید فیلم‌های جیمز باندی را در روز پنجم اکتبر امسال به نام «روز جهانی جیمز باند» جشن می‌گیرند.
پنجاه سال قبل در روز پنجم اکتبر سال 1962 تماشاگران سینما با فیلم «دکتر نو» با کاراکتر مامور دو صفر هفت آشنا شدند.
قرار است قسمت‌هایی از بیست و سومین فیلم مجموعه جیمز باند با نام «اسکای فال» با بازی دانیل کریگ در روز پنجم اکتبر امسال، نمایش ویژه‌ای داشته باشد.
طرفداران جیمز باند در سراسر جهان، در این روز جشن‌های مختلفی را در ارتباط با کاراکتر جیمز باند و فیلم‌های آن برپا خواهند کرد.
یک فیلم مستند تازه که از سوی کمپانی متروگلدوین مه‌یر تهیه شده، در این روز نمایش ویژه‌ای در سراسر جهان خواهد داشت.
این مستند «همه چیز برای همه چیز: داستان ناگفته مامور دو صفر هفت» نام دارد و توسط استیون رایلی کارگردانی شده است.
این فیلم درباره سه مرد مختلف است که رویای مشترکی داشتند: آلبرت آر بروچلی (تهیه‌کننده جیمزباندها)‌، یان فلمینگ (نویسنده مجموعه کتاب‌های جیمزباند) و هری سالترمن.
در این مستند، صحنه‌هایی از پشت صحنه‌های قسمت‌های مختلف مجموعه فیلم جیمز باند به نمایش در‌می‌آید که تا به حال در هیچ جا نمایش داده نشده‌اند.
موزه هنرهای مدرن شهر نیویورک هم در روز جهانی جیمز باند، فعالیت‌های خود را اختصاص به این کاراکتر و مجموعه فیلم‌های او می‌دهد.
بیست و دو فیلم قبلی فیلم جیمز باند هم برای اولین بار در یک دیسک ویژه بلو ری در اختیار علاقمندان این مجموعه فیلم قرار می‌گیرد.
قرار است دانیل کریگ، جیمز باند جدید سینما در روز جهانی جیمزباند سفری به چند کشور مختلف بزرگ اروپایی بکند و مهمان طرفداران این مجموعه فیلم باشد.
فیلم جیمز باندی جدید او «اسکای فال» به کارگردانی سام مندس روز نهم نوامبر سال جاری میلادی در سطح جهانی به روی پرده سینماها می‌رود.
رالف فاینس، جودی دنچ و خاویر باردم هم در این فیلم بازی دارند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها