جدیدترین روش وهابیت برای‌جلب‌توجه/تصویر

کد خبر: 218766

وی اخیرا با هدف جلب توجه دیگران، در اقدامی عجیب منبری را در یکی از سواحل تونس ساخته و تلاش کرده که نماز جماعت خود را در کنار ساحل برگزار کند تا به اصطلاح با آب و هوای مناسب و نیز ابتکار عملی که به خرج داده، به جذب نیرو بپردازد و وجهه وهابیون را بهبود بخشد.

جدیدترین روش وهابیت برای‌جلب‌توجه/تصویر

شیعه آنلاین: وهابیت مانند ویروسی است که در حال گسترش در جهان عرب است، اما ویروسی که با کمک پول عربستان سعودی گسترش می یابد و نه به دلیل منطقی بودن عقایدش.

در یک سال و چند ماه گذشته و پس از سقوط رژیم «زین العابدین بن علی» دیکتاتور سابق تونس، وهابیون تلاش کرده اند به هر نحوی شده در تونس نفوذ کنند و به جذب نیرو بپردازند اما به دلیل منحرف بودن افکار و عقایدشان و نیز منفور بودنشان در میان مردم، تا حد زیادی موفق به این کار نشده اند. یکی از سرشناس ترین مفتی های وهابی در تونس، "الإمام البرمائی" نام دارد. وی اخیرا با هدف جلب توجه دیگران، در اقدامی عجیب منبری را در یکی از سواحل تونس ساخته و تلاش کرده که نماز جماعت خود را در کنار ساحل برگزار کند تا به اصطلاح با آب و هوای مناسب و نیز ابتکار عملی که به خرج داده، به جذب نیرو بپردازد و وجهه وهابیون را بهبود بخشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها