تظاهرات علیه همجنس‌گرایان+تصاویر

کد خبر: 241677

با توجه به برآورد پلیس فرانسه از حضور 300 هزار نفری معترضان این کشور در تظاهرات امروز یکشنبه در خیابان های پایتخت، نگرانی ها درباره وجود راه بندان و تعطیلی چند ساعته ارائه خدمات ایستگاه های مترو وجود دارد.

تظاهرات علیه همجنس‌گرایان+تصاویر

فارس: 300 هزار فرانسوی مخالفت خود را با برنامه‌ریزی دولت اولاند برای قانونی کردن ازدواج زوج‌های همجنس‌گرا به تصویر کشیدند. به گزارش شبکه تلویزیونی «الجزیره»، تظاهرات گسترده مردم فرانسه در اعتراض به برنامه ریزی دولت این کشور برای قانونی کردن ازدواج زوج های همجنس گرا، با حضور 300 هزار معترض در خیابان های «پاریس» آغاز شده است. با توجه به برآورد پلیس فرانسه از حضور 300 هزار نفری معترضان این کشور در تظاهرات امروز یکشنبه در خیابان های پایتخت، نگرانی ها درباره وجود راه بندان و تعطیلی چند ساعته ارائه خدمات ایستگاه های مترو وجود دارد.

بر اساس این خبر، تظاهرات امروز فرانسوی های معترض به ازدواج همجنس گرایان، یکی از اولین تظاهرات گسترده و توده ای در این کشور از زمان آغاز ریاست «فرانسوآ اولاند» رئیس جمهوری فرانسه است. در این خبر آمده است که فعالان غیر کشیش در فرانسه ائتلافی ترکیبی از خانواده های مذهبی، محافظه کاران سیاسی، مسلمانان، انجیلی ها و حتی همجنس گرایان مخالف ازدواج همجنس بازان را برای نشان دادن قدرت مهارشان تشکیل داده اند که تحت حمایت سران کاتولیک قرار دارد. خبر برگزاری این تظاهرات در حالی گزارش می شود که رئیس جمهوری فرانسه وعده قانونی کردن ازدواج زوج های همجنس گرا و فرزند خواندگی را در طول رقابت های انتخاباتی سال گذشته خود داده است و همانطور که برنامه ریزی شده است، اکثریت پارلمان این کشور نیز موافق تصویب این قانون تا ژوئن سال 2013 هستند.

اما نتایج نظرسنجی های اخیر نشان می دهد که 61 درصد از فرانسوی ها مخالف قانونی شدن ازدواج همجنس گرایان و 53 درصد دیگر مخالف به رسمیت شناخته شدن فرزند خواندگی برای این زوج ها هستند. این در حالیست که مدیریت ضعیف اولاند در تحقق سایر وعده های انتخاباتی اش، مانند بستن مالیات 75 درصدی برای ثروتمندان که خلاف قانون اساسی اعلام شد و یا مبارزه متزلزل وی با بیکاری رو به رشد در فرانسه، منجر به خشم مردم این کشور شده است و وجود تظاهرات گسترده امروز در پاریس نیز به سختی می تواند به بهبود ذهنیت مردم از ریاست اولاند کمکی کند.

بر اساس این خبر، ازدواج زوج های همجنس گرا در حال حاضر در 11 کشور از جمله بلژیک، پرتغال، هلند، اسپانیا، سوئد، نروژ و آفریقای جنوبی و همچنین 9 ایالت آمریکا قانونی اعلام شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها