پایان حرکت های هالیوودی مرد دیوانه!/عکس

کد خبر: 250572

چند خودروی پلیس با ایجاد مانعی در وسط بزرگراه قصد توقف خودروی مرد دیوانه را داشتند اما راننده که قصد توقف نداشت بشدت با هر دو خودروی پلیس برخورد کرد و فراری شد.

پایان حرکت های هالیوودی مرد دیوانه!/عکس

جام: این تعقیب و گریز خطرناک در خیابان‌ها از ساعت 2:30 عصر آغاز شده بود. در جریان سرقت‌های پی‌درپی در بخش‌های مختلف سن‌خوزه، مأموران با خودروهای پلیس سرگرم گشتزنی بودند که دیدند یک راننده با سرعت از کنارشان گذشت. از آنجا که این خودرو تخلف خاصی نداشت پلیس از تعقیب آن خودداری کرد ولی دقایقی بعد بار دیگر سر وکله این مرد مزاحم از خیابانی دیگر پیدا شد و این بار اما او به سادگی از کنار خودروی پلیس نگذشت و با سرعت به سمت ماشین گشت‌ آمد و بشدت با آن برخورد کرد.

همین موضوع شروعی برای تعقیب و گریز با این مرد شد و این عملیات خطرناک با اضافه شدن چند خودروی دیگر پلیس ادامه یافت. حتی چند خودروی پلیس با ایجاد مانعی در وسط بزرگراه قصد توقف خودروی مرد دیوانه را داشتند اما راننده که قصد توقف نداشت بشدت با هر دو خودروی پلیس برخورد کرد و فراری شد.از آنجا که افسران پلیس احتمال مسلح بودن راننده را می‌دادند بنابراین آماده شلیک شدند و در نهایت توانستند چرخ عقبی خودرو را نابود کنند. به این ترتیب راننده متخلف در حالی که نشان می‌داد چیزی در زیر پیراهنش پنهان کرده به سمت خودروهای پلیس حرکت کرد و با حالتی تهدید‌آمیز به سمت مأموران رفت. به این ترتیب مأموران بلافاصله به سمت مرد شروع به شلیک کردند و این راننده دیوانه به دلیل شدت جراحات در دم جان سپرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها