شیوه عجیب اعتراض جوان ترک!/عکس

کد خبر: 269486

یک جوان ترک به دور از تظاهرات‌ها، قیل‌ و قال‌ها و اقدامات خشونت‌بار در خیابان‌ها و شهرهای مختلف ترکیه، به شیوه خاصی اعتراض خود به سیاست‌های آنکارا را نشان داد.

شیوه عجیب اعتراض جوان ترک!/عکس
فارس: یک جوان معترض به سیاست‌های آنکارا، دیروز به مدت هشت ساعت مقابل مرکز فرهنگی «آتاتورک» و خیره به عکس وی، ایستاد تا با سکوت اعتراض خود به نخست‌وزیر کنونی ترکیه را نشان دهد. به گزارش پایگاه خبری «جیهان»، یک جوان ترک به دور از تظاهرات‌ها، قیل‌ و قال‌ها و اقدامات خشونت‌بار در خیابان‌ها و شهرهای مختلف ترکیه، به شیوه خاصی اعتراض خود به سیاست‌های آنکارا را نشان داد.
وی با عبور از ایست‌ها و موانع امنیتی در استانبول خود را به میدان تقسیم رساند و برای مدت 8 ساعت در مقابل مرکز فرهنگی «آتاتورک» به عکس وی که در واقع بنیانگذار جمهوری ترکیه است، خیره ماند. بر اساس این گزارش، این جوان با رسیدن به میدان تقسیم مقابل پارک «گزی» برای مدت 8 ساعت بدون آنکه سخنی به زبان بیاورد یا پلاکارد و مطالبه‌ای داشته باشد، ایستاد. عکس این جوان بلافاصله در پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و برخی اسم «مرد ایستاده» را برای او انتخاب کردند. برخی از تظاهرات‌کنندگان در میدان تقسیم نیز با الگوبرداری از او، در اطراف او ایستادند و برای مدتی ساکت ماندند و سپس قبل از غروب خورشید و شلوغ‌تر شدن اوضاع میدان را ترک کردند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها