گزینه‌های غیر اصلاح‌طلب هم بررسی می‌شوند/ رسانه‌ها فضاسازی نکنند

کد خبر: 282188

نتیجه سیاسی شدن فضای شورا، انتخاب یک گزینه نامطلوب برای شهرداری تهران است.ا توجه به معیارها و شاخص هایی که برای شهرداری تعیین کردیم، باید ببینیم تا چه کسی بیشترین امتیاز را کسب می‌کند. رسانه‌ها باید کمک کنند تا اعضای شورا از این فضای سیاسی هر چه بیشتر فاصله بگیرند، ولی متاسفانه ما شاهدیم که رسانه‌ها بیشترین تمرکز خود را بر سیاسی جلوه دادن تصمیمات شورای شهر گذاشته‌اند و این بسیار نامطلوب است.

گزینه‌های غیر اصلاح‌طلب هم بررسی می‌شوند/ رسانه‌ها فضاسازی نکنند
سرویس اجتماعی «فردا»: رایزنی‌های فعلی اعضای شورای شهر و جلسات آنها برای رسیدن به گزینه مطلوب برای ریاست شورا و شهرداری در حالی ادامه دارد که در هفته اخیر برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب، سیاسی جلوه‌دادن تصمیمات اعضای شورای شهر را در دستور کار قرار داده‌اند و به دنبال ایجاد دو قطبی اصلاح طلب - اصولگرا در شورای شهر هستند،
مهدی حجت رییس اسبق سازمان میراث فرهنگی که این روزها منتخب دوره چهارم شورای شهر تهران است، در گفت‌وگویی با «مشرق» با انتقاد از برخی رسانه‌ها که به دنبال سیاسی کردن تصمیمات شورا هستند، گفت: رسانه‌ها باید کمک کنند تا اعضای شورا از این فضای سیاسی هر چه بیشتر فاصله بگیرند، ولی متاسفانه ما شاهدیم که رسانه‌ها بیشترین تمرکز خود را بر سیاسی جلوه دادن تصمیمات شورای شهر گذاشته‌اند و این بسیار نامطلوب است. حجت با تاکید بر اینکه اعضای شورا در یک فضای سیاسی نمی‌توانند بهترین گزینه را انتخاب کنند، عنوان کرد: نتیجه سیاسی شدن فضای شورا، انتخاب یک گزینه نامطلوب برای شهرداری تهران است. وی با بیان اینکه برای رسیدن به گزینه مطلوب برای شهرداری 2 نوع جلسه در حال حاضر برگزار می‌کنیم، ادامه داد: جلسات اصلاح‌طلبان شورای شهر و همچنین جلسات 31 نفره اعضای شورا از جمله جلساتی است که برای رسیدن به گزینه نهایی برگزار می‌شود. عضو شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به جلساتی که تاکنون با برخی از اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر برگزار شده است، گفت: 6 گزینه در حال بررسی هستند و بعد از اینکه برنامه های آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت ما بر اساس برنامه‌ها و توانمندی‌های اشخاص امتیازدهی خواهیم کرد. عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران در ادامه عنوان کرد: با توجه به معیارها و شاخص هایی که برای شهرداری تعیین کردیم، باید ببینیم تا چه کسی بیشترین امتیاز را کسب می‌کند. وی در ادامه تصریح کرد: گزینه‌های در حال بررسی همه از اصلاح‌طلبان نیستند و ما گزینه‌های غیر اصلاح‌طلب را هم بررسی می‌کنیم. عضو شورای شهر تهران در ادامه عنوان کرد: گزینه‌ها به صورت علمی و صادقانه در حال بررسی هستند و ما ان‌شاءلله به دور از مسائل سیاسی و بر اساس معیارهایی که برای شهرداری تعیین کرده‌ایم گزینه نهایی خود را به شورای شهر خواهیم برد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها