انتشار اولين تصوير"الماجد"بعد از مرگ

کد خبر: 315307

اين آزمايشات و بررسي ها در بيمارستان سه بيمارستان "الحامد" در منطقه "بقاع"، "المقاصد" در بيروت و بيمارستان نظامي ارتش لبنان در منطقه "المتحف" انجام شد.

انتشار اولين تصوير"الماجد"بعد از مرگ
شيعه آنلاين: اولين تصوير تروريست سرشناس عربستاني "ماجد الماجد" که فرمانده گردان "عبدالله عزام" به شمار مي رفت و در انفجار مقابل سفارت جمهوري اسلامي ايران در بيروت دست داشت، منتشر شد. در پي انتشار اين تصوير از جنازه اين تروريست تکفيري، "سمير حمود" دادستان لبنان طي اظهاراتي فاش کرد که مقامات قضايي لبنان با تحويل جسد "ماجد الماجد" به خانواده اش موافقت کرده اند و اين کار در آينده اي نزديک انجام خواهد شد.
وي در ادامه افزود: در حال حاضر منتظر آخرين گزارش تيم پزشک قانوني هستيم که بررسي هايي را بر روي جسد وي انجام داده اند. اين آزمايشات و بررسي ها در بيمارستان سه بيمارستان "الحامد" در منطقه "بقاع"، "المقاصد" در بيروت و بيمارستان نظامي ارتش لبنان در منطقه "المتحف" انجام شد. "سمير حمود" در مورد علت انجام اين بررسي ها گفت:‌ بعد از انجام برخي مشورت ها، به اين نتيجه رسيديم که پيش از تحويل جسد، همه بررسي هاي لازم بر روي جسد انجام گيرد تا همه پرسش هاي باقيمانده و احتمالي پاسخ داده شوند تا در آينده مشکلي در اين باره به وجود نيايد و پرسشي براي دادگاه باقي نماند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها