تدوین طرح رتبه‌بندی رسانه‌های مجازی

کد خبر: 325511

طرح رتبه بندی رسانه های مجازی در حال تدوین است. بر اساس این طرح شاخص‌های تعیین رتبه و مرجع تعیین هر یک از آنها مشخص می‌شود.

تسنیم: در نشستی که در دفتر روزنامه خراسان و با حضور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد در مورد تدوین طرح رتبه‌بندی رسانه‌های مجازی شامل خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری مطالبی مطرح شد. در نشستی که در دفتر روزنامه خراسان و با حضور حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، در مورد مسائل زیر مطالبی مطرح شد:

تجدید نظر در دستورالعمل نحوه پرداخت یارانه به مطبوعات

دستورالعمل نحوه پرداخت یارانه به مطبوعات که چند ماه پیش توسط کارگروه اقتصاد مطبوعات تدوین شد، مورد بازبینی قرار خواهد گرفت. کارگروه اقتصاد مطبوعات قصد دارد برای اصلاح مواردی همچون تعریف خصوصی و یا عمومی بودن روزنامه ها، این دستورالعمل را مورد بازبینی قرار دهد. یارانه مرحله بعد مطبوعات نیز بر اساس دستورالعمل اصلاح شده پرداخت خواهد شد.

آئین‌نامه نحوه توزیع آگهی‌های دولتی

همچنین قرار است پیش‌نویس آئین‌نامه‌ای برای روشن شدن نحوه توزیع آگهی‌های دولتی اعلام شود. معاونت مطبوعاتی این پیش‌نویس را برای جمع‌آوری نظرات اصحاب مطبوعات و کارشناسان حوزه رسانه برای جمع بندی نهایی روی سایت خود قرار خواهد داد.

طرح رتبه بندی رسانه های مجازی شامل خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری

طرح رتبه بندی رسانه های مجازی در حال تدوین است. بر اساس این طرح شاخص‌های تعیین رتبه و مرجع تعیین هر یک از آنها مشخص می‌شود. در راستای سیاست‌های مشارکت طلبانه دولت، این پیش‌نویس به زودی با کمک فعالان این حوزه تدوین می شود و سپس در خروجی سایت معاونت مطبوعاتی قرار می‌گیرد تا کارشناسان نظرات و پیشنهادها وانتقادهای خود را منعکس کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها