انتقال‌فرهنگیان‌به‌تهران‌ممنوع‌شد/بخشنامه

کد خبر: 333465

بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان در سال ۹۳ ابلاغ شد و بر این اساس انتقال به شهر تهران در تمام رشته‌ها و به هر شکل ممنوع است

فارس: بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان در سال 93 از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد .

در این بخشنامه آمده است: در راستای افزایش بهره‌وری و کارایی کارکنان وزارت آموزش و پرورش، افزایش رضایت شغلی فرهنگیان و استفاده بهینه از نیروی انسانی موجود در مناطق آموزش و پرورش، نقل و انتقال نیروهای رسمی و پیمانی شاغل در واحدهای آموزشی متقاضی انتقال درون و برون استانی با اولویت رسیدگی به درخواست ایثارگران با رعایت ضوابط و مقررات مربوط به ادارات کل آموزش و پرورش تفویض اختیار می‌گردد .

انتقال به شهر تهران در تمام رشته‌ها و به هر شکل ممنوع است؛ با توجه به سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش انجام نقل و انتقال نیروهای آموزشی برای سال تحصیلی ۹۴ـ۹۳ در صورتی امکان پذیر است که در رشته، جنس موردنظر در منطقه مبداء نیروی دارای کسر ساعت موظف و در منطقه مقصد به آن نیاز واقعی وجود داشته باشد .

دارا بودن حداقل 5 سال سابقه در آموزش و پرورش تا تاریخ 93.6.31 به موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی و پیمانی .

تبصره:‌ مدت خدمت حق‌التدریس، نهضت سوادآموزی، قراردادی، سایر دستگاه‌ها، ایام تحصیل فارغ‌التحصیلان، مراکز تربیت معلم، تربیت دبیر، خدمت نظام وظیفه جزء سابقه خدمت موضوع بند فوق‌الذکر محسوب نخواهد شد .

عدم تعهد خاص خدمتی به منطقه مبداء (مشمولین قانونی متعهدین خدمت مصوبه سال 69، مستخدمین سهمیه بومی بخشنامه شماره 1709.200 مورخ 89.1.25 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ).

درخواست همکاران فرهنگی جهت انتقال به دلیل ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر و همسر فرهنگی آنان در صورتیکه زوجین فرهنگی باشند به صورت موقت بررسی می‌شود .

تمام حقوق و مزایای مستمر و غیر مستمر منتقل شدگان دائم و موقت از تاریخ 93.7.1 از محل اعتبارات اداره کل آموزش و پرورش مقصد پرداخت می‌شود .

متن کامل بخشنامه را از اینجا دریافت کنید : بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها